Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:54:28 GMT

افزایش قربانیان "کامیون مهاجران" در تگزاس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۸۵۸۴

افزایش قربانیان 'کامیون مهاجران' در تگزاس

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مقامات آمریکا با تایید افزایش تعداد قربانیان کامیون رها شده حامل مهاجران در "سن آنتونیو" واقع در ایالت تگزاس این کشور به ۵۳ نفر، گفت که روند درمان ۱۱ نفر دیگری که از این کامیون جان سالم به در برده‌اند در بیمارستان ادامه دارد.

روز دوشنبه اجساد ده‌ها پناهجو در تریلی که در نزدیکی شهر سن آنتونیو رهاشده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانیان بدون آب یا تهویه در گرمای شدید داخل کامیون گیر افتاده بودند.

به گزارش آسوشیتدپرس، جمعی از شهروندان آمریکایی به محل این حادثه آمده و در منطقه‌ای که کامیون رها شده بود شمع، گل و به یاد قربانیان که از تشنگی جان باختند بطری‌های آب گذاشتند.

خبر این کامیون رها شده نخستین بار حدود سه روز پیش منتشر شد. در آن زمان چارلز هود، رئیس اداره آتش نشانی سن آنتونیو، درباره جزئیات کشف این کامیون گفته بود:«ماموران بعد از دریافت گزارش‌هایی درباره مرگ یک نفر در حوالی ساعت ۱۸ به وقت محلی در محل حاضر شدند.مقام‌های آتش‌نشانی با یک تریلی روبرو شدند که جسدی بیرون آن افتاده بود و با باز کردن در بخش بار، چندین جسد در داخل آن دیده می‌شد.این تریلی کولری که کار کند نداشت و در داخل آن آب خوردن هم دیده نمی‌شد.»

ران نیرِنبرگ، شهردار سن آنتونیو نیز گفته بود:«این آدم‌ها خانواده داشتند... و احتمالا می‌خواستند زندگی بهتری برای خود بسازند. این چیزی جز یک تراژدی هولناک انسانی نیست.»

سن آنتونیو حدود ۲۵۰ کیلومتر از مرز آمریکا و مکزیک فاصله دارد و در همین راستا نیز مارسِلو اِبرارد، وزیر خارجه مکزیک گفته است که مقام‌های کنسولگری این کشور درحال عزیمت به محل هستند اما به گفته او ملیت قربانیان هنوز مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کامیون مهاجران تگزاس سن آنتونیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا