Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نوحی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:بر غم اخطارهای داده شده حدود ۵۴ اداره نسبت به این اخطارها توجهی نداشتند که به قطع برق آنها منجر شد و ۱۴۶ اداره این الگوی مصرف را رعایت کردند.

وی ادامه داد: مشترکان باید رعایت الگوی مصرف را با توجه به گرمای هوا مورد توجه قرار دهند تا برق آنها قطع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به آمار ارائه شده بانک‌ها، شهرداری، فروشگاه اتکا، سازمان میادین شهرداری اصفهان نسبت به رعایت الگوی مصرف توجه لازم را نداشتند.

وی با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق اداره ها خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود با رعایت الگوی مصرف توسط بیشتر اداره‌های دولتی و غیر دولتی استان ۱۰ مگاوات صرفه جویی شد که این مقدار صرفه جویی برای معادل ۲ هزار واحد مسکونی تامین برق انجام شد.  

نوحی گفت: مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد و تامین برق کشور بسیار حساس شده و مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی امر ضروری است.

وی از مشترکان خواست با مصرف بهینه برق در فصل تابستان بویژه در ساعات اوج بار بعد از ظهر به پایداری شبکه کمک کنند.

استان اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، نزدیک به سه میلیون مشترک برق دارد.

شهرستان اصفهان دارای یک میلیون و ۱۷۲ هزار مشترک برق است.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق اصفهان قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق اصفهان انرژی برق مصرف بهینه برق اصفهان قطع برق الگوی مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب ایران کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را هفت درصد اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده، اما آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس است و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبرو هستیم.
وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سد‌های موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سد‌های تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد دانست و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سد‌های تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.
قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم، اما با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده