Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، نقل و انتقالات تابستانی برای فصل جدید با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شده است بطوریکه سازمان لیگ برتر و ارکان آن از احتمال اجرایی شدن قانون سقف قرارداد خبر داده‌اند. بحث سقف قرارداد این روزها انقدر داغ شده که روزهای اخیر با واکنش برخی از بازیکنان و پیشکسوتان از جمله علی دایی نیز همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس نیز به جمع مخالفان این طرح احتمالی ‌پیوسته و به این شکل اعتراض خود را به موضوع مربوط به سقف قرارداد اعلام کرده است:

«در فوتبالی که از آن انتظار داریم در آسیا آقایی کند، در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و تماشایش باعث نشاط اجتماعی شود، چنین تصمیماتی بر چه اساس و معیار و البته به چه حقی گرفته می‌شود؟  
هر بازیکن فوتبال سالیانه ۲درصد از قرارداد خود را با رضایت به سازمان لیگ پرداخت می‌کند، بابت آن چه خدماتی به باشگاه و یا بازیکن داده می‌شود؟ بماند که درصد بالایی از قرارداد بازیکنان، صرف مالیات عام المنفعه می‌شود، با این حال آیا بازیکنان نارضایتی از این بابت داشتند که شما امروز به خودتان اجازه می‌دهید در این موارد تصمیم بگیرید؟
بحث قرارداد موضوعی کاملا خصوصی‌ است و مسولیت آن با باشگاه‌هاست. اگر قرار بر اجرای سقف باشد هر باشگاه با توجه به وضعیت درآمدی و هزینه‌ای خود آن را تعیین می‌کند. شایسته‌تر است برای سازندگی و کمک به این فوتبال، به موضوع مهم «حق پخش تلویزیونی» که امید همه باشگاه‌های فوتبال ایران است، رسیدگی کنید.
امروزه به فوتبال نگاه صنعتی با ساختاری منظم دارند، بهتر است به جای چنین تصمیماتی که از قضا در گذشته بازخورد خوبی هم نداشته و بی‌نتیجه مانده‌اند، خودمان را با اتفاقات و تغییرات روز فوتبال دنیا وفق دهیم.
سالهاست به دلیل نبود اتحادیه‌ای برای احقاق حقوق بازیکنان فوتبال در ایران، زحمات، سختی‌ها و روزها و شب‌های پراسترس‌شان دیده نشده و حال سوالم این است؛ کدام‌تان به نگرانی‌های ما در این وضعیت اقتصادی واقفید؟ هیچ می‌دانید معیشت ما در گرو همین چند سال فوتبالی است که بازی می‌کنیم (اگر بدون مصدومیت و محرومیت باشد) و اگر نتوانیم ضروریات اولیه زندگی‌مان را تامین کنیم، کلاه‌مان پس معرکه است؟
بیاییم و برای یکبار هم که شده نظرات کارشناسان بزرگ فوتبال این مملکت همچون علی دایی را به کار ببندید تا با یک هم‌افزایی و یکپارچگی به پیشرفت و تعالی این فوتبال کمک کنیم. فوتبال همچنان امید جوانان ایران است، لطفا به آن جدی‌تر نگاه کنیم.»

کد خبر 687204 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!