Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مسیح مهاجری در نشستی به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله بهشتی در کانون توحید گفت: مسائل مختلفی از ابعاد شخصیتی شهید بهشتی در محافل مختلف گفته می‌شد، ولی سراغ ندارم که درباره برخی از اقدامات عملی ایشان مطالبی گفته شده باشد؛ بنابراین بحث امروز نسبت به مطالب همیشگی متفاوت است و توجه کردن به آن اندکی حوصله می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی ایران بود. در زمینه برجستگی‌های شخصیتی شهید مظلوم بهشتی، من همیشه روی مظلومیت ایشان تأکید دارم به دو دلیل اول اینکه امام روی این موضوع تاکید داشتند و دوم اینکه کسانی که ایشان را به شهادت رساندند بزرگترین ظلم را در حق تاریخ کردند.

مهاجری خاطرنشان کرد: پایه و اساس شخصیت معنوی آیت الله بهشتی را صداقت تشکیل می‌داد. ایشان هیچ چیزی را برتر از صداقت نمی‌دانست. آقای بهشتی هرگز دروغ را در هیچ زمینه و اندازه‌ای برنمی‌تابید. وی ابراز عقیده کرد: حالا که دروغ را به‌عنوان یک اصل می‌بینیم متوجه می‌شوم که آقای بهشتی چرا تا این اندازه روی صداقت تاکید می‌کردند.

وی افزود: تدوین قانون اساسی یکی از اقدامات آقای بهشتی برای معرفی اسلام در تراز جهانی بود. ایشان معتقد بود که باید قانون اساسی به گونه‌ای باشد که سایر کشور‌ها از آن الگو بگیرند.

مسیح مهاجری گفت: اگر شهید بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود برای اینکه مسائلی را که در کشور وجود دارد، برنمی‌تابید.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

فعال سیاسی اصولگرا در شبکه ایکس نوشت:

‌بعضی مدیران ⁧‫#دولت_رئیسی‬⁩ نقش ⁧‫#شاه‌سلطان‌حسین‌صفوی‬⁩ را بازی می‌کنند و با آمار‌های قلابی، دل خود و رئیس‌جمهور را خوش می‌کنند.

جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت، لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند