Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@18:42:10 GMT

ارمغانی: آماده بازی با قزاقستان هستیم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۸۹۴۱

ارمغانی: آماده بازی با قزاقستان هستیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بعد از اردوی صربستان شرایط خوبی داریم و آماده بازی با قزاقستان هستیم.

سعید ارمغانی در گفت و گو با ایران اکونومیست، درباره اردوی مشترک تیم ملی بسکتبال ایران با تیم باشگاهی FMP نایب قهرمان لیگ صربستان توضیح داد: خوشبختانه اردوی خوبی بود و تمرینات قابل قبولی را انجام دادیم که تیم را در شرایط خوبی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود دو بازی با تیم FMP برگزار کنیم که یک بازی انجام شد و از نتیجه راضی هستیم.

او ادامه داد: در این بازی ۴۰ دقیقه تمرکز خوبی داشتیم و با یک عملکرد مثبت موفق شدیم ۸۲ - ۸۰ این بازی را ببریم که از نظر آماده سازی فوق‌العاده مفید بود. این بازی برخی مشکلات، نقاط مثبت و منفی تیم ما را مشخص کرد که خوب بود و روی آن‌ها کار کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط ملی‌پوشان برای دو بازی پیش رو نیز اظهار کرد: سعی کردیم در فرصت باقی مانده از اردوی صربستان برای بازی با قزاقستان آماده شویم که خوشبختانه الان تیم شرایط خوبی دارد.

او درباره مصدومیت جزئی برخی بازیکنان مانند حامد حدادی نیز گفت: آسیب‌های کوچکی هستند اما واقعا تیم وحدت و همدلی خوبی دارد که بخاطر همین موضوع به مسابقات پیش رو امیدوار هستم تا نتایج خوبی را به دست آوریم.

ارمغانی در پاسخ به این سوال که چرا بازی دوم با تیم FMP برگزار نشد؟ توضیح داد: علت خاصی نداشت، متاسفانه سه بازیکن آن‌ها ویروس کرونا گرفت، دو بازیکن آسیب دید و دو بازیکن هم به تیم ملی دعوت شدند که از اردوی تیم رفتند. به همین دلیل نشد بازی دوم را برگزار کنیم و موضوع خاصی وجود نداشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی بسکتبال ایران ، سعید ارمغانی ، تیم ملی بسکتبال ، حامد حدادی ، جام جهانی بسکتبال 2023

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران سعید ارمغانی تیم ملی بسکتبال حامد حدادی جام جهانی بسکتبال 2023 تیم ملی بسکتبال ایران دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229598 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • برنامه سری فینال لیگ برتر بسکتبال مشخص شد
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • مهم‌ترین هدفم در بازی‌سازی بالابردن نام ایران در جهان است
  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی