Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «روعی تزاویگ" فرمانده منطقه نابلس در درگیری‌های بامداد امروز (پنجشنبه) با مقاومت فلسطین در شرق نابلس زخمی شده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) مبارزان مقاومت فلسطین با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند که در این درگیری این فرمانده ارشد اسرائیلی و چند شهرک‌نشین زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، «ایتمار بن غفیر»، عضو تندرو کنست در واکنش به زخمی شدن این فرمانده اسرائیلی عنوان کرد که ارتش اسراییل باید به تلافی آن، حداقل ۱۰ فلسطینی را ترور می‌کرد.

بر اثر یورش چهارشنبه شب نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان تندرو به فلسطینیان در مقبره یوسف نبی در نابلس ۶۴ فلسطینی از جمله شماری کودک زخمی شدند.

خبرگزاری «معا»، نظامیان صهیونیست با پرتاب گاز اشک آور و همچنین شلیک گلوله‌های جنگی به فلسطینیان حمله کردند.

نظامیان صهیونیست برای حمایت از شهرک نشینان صهیونیست که به مقبره حضرت یوسف (ع) یورش برده بودند، با فلسطینیان درگیر شدند
رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد (پنجشنبه) گزارش دادند که در واکنش به یورش ارتش و شهرک نشینان افراطی یهودی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس واقع در کرانه باختری و تیراندازی، سه شهرک نشین نیز زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در پی این اقدام متقابل فلسطینی ها مقبره حضرت یوسف (ع) را از شهرک نشینان مهاجم تخلیه و ۳ شهرک نشین مجروح را برای مداوا منتقل کردند.

خبرگزاری «معا» گزارش داد که افراد مسلح فلسطینی پس از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی به نابلس و مقبره حضرت یوسف (ع) در پاسخ متقابل به تیراندازی صهیونیست ها، با شلیک گلوله سه تن از مهاجمان شهرک نشین را زخمی کردند.

واکنش حماس به زخمی شدن نظامی ارشد صهیونیست در نابلس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در پی زخمی شدن فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری‌های بامداد امروز نابلس، از مبارزان مقاومت در این شهر قدردانی کرد.

«فوزی برهوم»، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای نوشت: سلام و درود به مردم نابلس و مبارزان قهرمان آن که در مقابل نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی که به مقبره حضرت یوسف (ع) یورش برده بودند، ایستاده و با آنان مقابله کردند.

برهوم افزود: اذعان دشمن صهیونیستی به زخمی شدن فرمانده ارشد خود و شماری از شهرک‌نشینان به ضرب گلوله مجاهدان مقاومت، بیانگر توان و قدرت مقاومت در کرانه باختری برای وارد کردن ضرباتی سخت به دشمن و ایجاد قواعد درگیری جدید در این منطقه است.

وی تاکید کرد که خط مقاومت مسلحانه از جنین تا نابلس تاکیدی است بر اینکه رویارویی همه جانبه و فراگیر با دشمن باید در همه شهرها و روستاهای کرانه باختری تداوم داشته باشد تا طرح‌های دشمن به شکست کشیده شود و این رژیم به هیچ یک از اهداف خود دست نیابد و در نهایت سرزمین فلسطین از لوث اشغالگران پاکسازی شود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «روعی تزاویگ» فرمانده منطقه نابلس در درگیری‌های بامداد امروز با مقاومت فلسطین در شرق نابلس زخمی شده است.

در جریان تعرض چهارشنبه شب شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) که تا بامداد پنجشنبه ادامه داشت، مبارزان مقاومت فلسطین با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند که در این درگیری فرمانده ارشد صهیونیست و چند شهرک‌نشینان افراطی زخمی شدند.

بر اثر یورش نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان تندرو به فلسطینیان در نابلس به مقبره حضرت یوسف (ع) ۶۴ فلسطینی از جمله شماری کودک نیز زخمی شدند.


انتهای پیام/



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مقبره حضرت یوسف نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین شهرک نشینان فرمانده ارشد زخمی شدند زخمی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست درغزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن چهار نظامی دیگر این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان نبرد با مبارزان مقاومت فلسطین در غزه خبر داد.

ارتش صهیونیستی تاکید کرد که از آغاز جنگ در غزه ۵۲۰ نظامی این رژیم به شدت مجروح شدند.

طبق این گزارش، ۲۴۳ افسر و نظامی زخمی شده صهیونیست تحت درمان هستند که حال ۲۶ نفر از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین بیان کرد که ۴۱ نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه به ضرب گلوله نیروهای خودی یا حوادث عملیاتی کشته شده و ۶۳۰ نفر هم زخمی شدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۳۳۶۱ افسر و نظامی از زمان شروع جنگ اشاره کرد که ۱۶۱۰ نظامی در جریان حمله زمینی زخمی شده اند.

کد خبر 6100579

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو
  • فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!
  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • بمباران سنگین شهرک خیام+فیلم/ شلیک ۱۰ موشک از سوی حزب الله
  • زخمی شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست درغزه
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»