Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ستاد راهبردی توسعه این بیمه در استان همدان که با حضور استاندار برگزار شد با بیان اینکه حدود هفت میلیون نفر در کشور زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، گفت: حدود ۱۰ میلیون کشاورز و عشایر در کشور وجود دارند که باید زیرپوشش بیمه صندوق قرار بگیرند.

بیت الله برقراری گفت: با طرح قرارگاه کرامت که به نام مبارک علی ابن موسی الرضا (ع) مزین شده در مدت یک سال یک میلیون نفر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان قرار خواهند گرفت که ۲۵ هزار نفر در استان همدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او همدان را جزو استان‌های برتر کشور در زمینه بیمه شدگان عشایر و روستایی دانست و گفت: تلاش می شود بیمه تکمیلی برای بازنشستگان این صندوق راه‌اندازی شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ضریب پوشش صندوق بیمه را در کشور تنها ۱۵ درصد بیان کرد و گفت: به دلیل پایین بودن مبلغ مستمری بگیران کم‌توجهی به صندوق در سنوات گذشته بوده است.

حدود ۳۰ میلیون نفر، یک سوم جمعیت کشور جامعه هدف این صندوق هستند و با توجه به اینکه ۱۷ سال از فعالیت این صندوق می گذرد و با معیشت و رفاه مردم سروکار دارد .

علیرضا قاسمی استاندار همدان هم در این نشست با بیان اینکه کرامت و شان افراد در نظام جمهوری اسلامی برطرف کردن فقر و محرومیت است گفت: در کنار سلامت،  بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان نیز  با بیان اینکه در استان ۱۲۸ هزار از روستاییان ، کشاورزان و عشایر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ خانوار مستمری ماهانه دریافت می کنند.

آقای سماوات افزود: استان همدان رتبه دوم کشوری را در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان داراست و ۲۹ درصد را زیر پوشش بیمه قرار داده است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری بین استانداری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امضاء شد

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه اجتماعی کشاورزان صندوق بیمه روستایی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟