Web Analytics Made Easy - Statcounter

در کنار استقبال گسترده مجاوران حضرت رضا(ع) از سالن‌ها و تجهیزات ورزشی موسسه تربیت بدنی بنیاد برکت رضوی، این موسسه برای بهره‌وری مناسب از زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع) نیز برنامه‌ ویژه‌ای در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیرعامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از تدوین نقشه راه برای بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های ورزشگاه امام رضا(ع) خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد اصلی، ارتقای بهره‌وری

علیرضا تاج فیروز در این باره گفت: موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از ظرفیت‌ها و امکانات بی‌نظیر ورزشی مانند بزرگ‌ترین سالن بدنسازی، سال‌های چند منظور ورزشی و ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) برخوردار است، که قسمت‌های متعدد آن هم اکنون در حال استفاده عموم مجاوران علاقه‌مند به ورزش قرار دارد و رضایت‌مندی آنها را نیز به همراه داشته است.

 

میزبانی از مسابقات بین‌المللی

تاج‌فیروز با اشاره به امکاناتی همچون پیست مجهز دو میدانی این مجموعه اظهار کرد: آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استفاده از پیست دو و میدانی مجموعه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی داشته و نمونه آن برگزاری مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) با حضور ورزشکاران برتر کشورهای منطقه، در مشهد مقدس است که طی دو سال متوالی میزبان آن بوده‌ایم و رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا نیز این میزبانی را بسیار شایسته و استاندارد ارزیابی کرده است.

استقبال حداکثری از سالن‌ها و تجهیزات متعدد موسسه

وی افزود: همچنین سالن‌های متعدد این مجموعه ورزشی که به لوازم و امکانات مدرن و استاندارد مجهز است، در طول سال مورد استفاده بسیاری از علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و میزان این استقبال نیز قابل توجه است. 

تاج فیروز ادامه داد: کلاس‌های ورزشی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در رشته های مختلف از جمله جودو، کونگ‌فو، کشتی، کاراته، ژیمناستیک، فوتسال، فوتبال، والیبال، بسکتبال، دفاع شخصی، بدمینتون، دو و میدانی و اسکیت، که به صورت مجزا، هم برای آقایان و هم برای بانوان برگزار می‌شود بسیار مورد استقبال مردم مشهد قرار دارد و همواره میزان تقاضا بیشتر از ظرفیت کلاس ها است که نشان می‌دهد مجاوران حضرت رضا(ع) به دلیل کیفیت بالای ارائه خدمات، تمایل زیادی به حضور در کلاس‌های این موسسه دارند.

آمادگی میزبانی از اردوی تیم های فوتبال سراسر کشور 

وی در ادامه به برنامه‌ریزی انجام شده برای بهره‌وری مناسب از زمین چمن این ورزشگاه نیز اشاره و اظهار کرد: بهترین شرایط برای هر مجموعه ورزشی، از جمله وزرشگاه امام رضا(ع) این بود که تیم‌های باشگاهی همین شهر و استان از آن بهره‌مند شوند اما به توجه به شرایط ایجاد شده و عدم حضور نمایندگان استان در لیگ برتر، تلاش خواهیم کرد با اجرای برنامه‌هایی، حداکثر بهره‌وری را از این ورزشگاه داشته باشیم. 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای بهره‌وری حداکثری از زمین فوتبال مدرن این ورزشگاه اظهار کرد: این موضوع از مسیرهای مختلفی در حال پیگیری است که یکی از آنها ایجاد امکان استفاده تیم‌های فوتبال سراسر کشور از این ورزشگاه برای برپایی اردوها است. 

تاج فیروز افزود: در حال حاضر طبق برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته درصدد معرفی امکانات و ظرفیت‌های بی‌بدیل ورزشگاه امام رضا(ع) به باشگاه‌های متعدد ورزشی فعال هستیم و آمادگی داریم میزبان اردوهای آنها باشیم.

 

رایزنی با فدراسیون برای میزبانی اردوهای ملی

وی دیگر برنامه این حوزه را برگزاری اردوی تیم‌های ملی فوتبال اعلام کرد و گفت: ورزشگاه امام رضا(ع) امکانات لازم برای برپایی اردوهای تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان را نیز دارد و طی رایزنی‌هایی که با فدراسیون فوتبال خواهیم داشت، امکان برگزاری این اردوها را نیز بررسی خواهیم کرد. 

به گفته تاج فیروز، علاوه بر برگزاری اردو، می‌توان درباره برگزاری بازی‌های رسمی و دوستانه این تیم‌ها در مشهد مقدس نیز رایزنی کرد.

تیم‌های فوتبال کشورهای منطقه هم به مشهد می‌آیند

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ادامه داد: برنامه دیگر ما در این خصوص، فراهم کردن شرایط میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی کشورهای همسایه، به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس در مشهد است که در این خصوص، طبق رایزنی‌های انجام شده هم اکنون در مراحل اولیه مذاکرات برای میزبانی و برگزاری بازی‌های تدارکاتی و دوستانه این تیم‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) هستیم که حصول نتیجه در این موضوع، نیازمند همراهی و هم افزایی مدیران و مسئولان استانی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوان تربیت بدنی آستان قدس رضوی ورزشگاه امام رضا ع تربیت بدنی بنیاد موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای بهره وری برنامه ریزی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)