Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:25:24 GMT

ادعای آمریکا درباره حقوق بشر مضحک ترین موضوع است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۳۰۳

ادعای آمریکا درباره حقوق بشر مضحک ترین موضوع است

علیرضا اسماعیلی گفت: ادعای آمریکایی ها درباره حقوق بشر و متهم کردن ملت های آزادیخواه در این زمینه مضحک ترین موضوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علیرضا اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی همزمان با آغاز هفته حقوق بشر اقدام به برگزاری نشست تبیینی سیاسی با موضوع حقوق بشر ویژه مسولین و فرماندهان بسیج دانشگاههای سراسر استان کرد و گفت: نباید اجازه دهیم ارتجاع، دوباره قدرت بگیرد، کاری که در انقلاب‌های مشروطه و نهضت ملی با کمک استبداد جهانی صورت گرفت و باعث شکست آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسماعیلی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یادو خاطره شهدای هفتم تیر افزود: این هفته از ششم تا دوازدهم تیر، به عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده و این ابتکار عمل از سوی مقام معظم رهبری بوده است.

وی ضمن بازخوانی حقوق بشر آمریکایی افزود: مدعی‌ترین حکومت در حقوق بشر آمریکاست و مضحک‌تر از آن این است که آمریکایی‌ها بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه را به جرم حقوق بشر در مجامع بین‌المللی متهم می‌کنند، آن‌هایی که دستشان به خون ملت آغشته است، امروز آزادانه در کشور‌های غربی فعالیت می‌کنند، نشست دارند و همایش اجرا می‌کنند و بسیاری از مسئولان حال و سابق آمریکایی در همایشی شرکت می‌کنند که بانیان آن کمر به قتل ایرانی‌ها بسته‌اند.

اسماعیلی گفت: منافقین که امروز به عنوان یکی از گروه‌های سیاسی محسوب شده و اسمشان از گروه‌های تروریستی خارج شده است، در جنگ ایران و عراق به عنوان خائنین به ملت، اطلاعات مراکز درمانی و نظامی را به دشمن می‌دادند.

وی اضافه کرد: امروزه بسیاری از گزارش‌هایی که به دروغ درباره حقوق بشر ایران به مجامع بین‌المللی داده می‌شود، توسط همین‌هاست. کسانی که ۱۷ هزار ترور را در داخل کشور انجام دادند، امروز گزارشاتشان به عنوان مستند‌های آمریکا از نقض حقوق بشر در ایران مطرح می‌شود.

 وی در ادامه در رابطه با برجام و مذاکرات گفت: مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی به حساس ترین نقطه خود رسیده است و  اینکه توافق حاصل شود بستگی به تصمیم طرف های مقابل دارد؛ ولی نکته ای که اینجا وجود دارد نباید بگذاریم طرف مقابل ابتکار عمل را به دست گیرد و عدم رسیدن به توافق را به گردن جمهوری اسلامی بیندازد و باید کاملا در جهت روشنگری و شفاف سازی برای اقشار مختلف جامعه و مردم کاملا هوشمندانه عمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان