Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین، سرهنگ هدایت بهرامی اظهار کرد:معاملات فردایی معاملات غیرمجازی است، این معاملات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند.

وی با بیان اینکه این معاملات تحت نظر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است، گفت: افرادی که وارد این بازار می‌شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آنها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اضافه کرد: در یک ماهه اخیر با کارهای اطلاعاتی و هدفمندی که انجام شده است تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

بهرامی تصریح کرد: همچنین کانال‌های قیمت گذار فردایی هم رصد شده است که تعداد ۱۱ کانال قیمت گذار فردایی شناسایی و مسدود شده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در مدت یک ماه اخیر تعداد یک میلیون و ۶۰۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است.

وی افزود: به عنوان مثال می‌توان به ۲۱۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع بلورهای خارجی اشاره کرد که در بسته بندی و جعبه‌های ایران وارد کشور شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین یک کامیون-خاور کشف شده است که بارش چمدان‌های خارجی بوده و در شهرهای جنوبی بارگیری شده است اما به دلیل اینکه بتواند از چشمان پلیس دور بماند روی چمدان‌ها را علوفه دام بار زده اند.

کد خبر 687203 منبع: تسنیم برچسب‌ها پلیس امنیت ارز - بازار داخلی خبر ویژه دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت ارز بازار داخلی خبر ویژه دلار آمريكا پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901443

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه