Web Analytics Made Easy - Statcounter



نوارهای مشکی روی صورت یکی از برترین تنیس‌بازان جهان خبرساز شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرنا ویلیامز که به خاطر آسیب‌دیدگی یکسال از میادین دور بود و شاید خیلی‌ها منتظر بودند این ستاره تنیس از دنیای قهرمانی خداحافظی کند اما او شب گذشته در بازی نخست خود در مسابقات ویمبلدون مقابل هارمونی تان شکست خورد و حذف شد اما موضوع جالب برچسب‌های مشکی روی صورت ویلیامز بود که برای خیلی‌ها جای سوال داشت که نوارهای مشکلی روی صورت این تنیسور چیست؟

براساس گزارش تایمز، چسباندن این نوارها به دلیل مشکل طولانی مدت سینوسی ویلیامز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوار به منظور کاهش فشار و درد ناشی از این بیماری زده شده است. سرنا ویلیامز قبلاً در سال ۲۰۰۷ در مورد مشکلات سینوسی صحبت کرده بود.

وی در این باره گفته بود: من یک بیمار سینوسی هستم. تنیس بازی کردن یا تقریباً انجام هر کاری هر روز در زمانی که سینوس دارید کار آسانی نیست. فشار، ازدحام و درد زیادی را احساس می‌کنید و زمانی که به خصوص برای گرنداسلم تمرین می‌کنید تحمل این دردها کار آسانی نیست.

سرنا ویلیامز یکی از برترین تنیس‌بازان جهان است که ۷ بار جام قهرمانی ویمبلدون را بالای سر برده و ۲۳ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه دارد. وی در سال ۲۰۲۱ به دلیل پارگی همسترینگ مجبور به کناره‌گیری از ویمبلدون شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور