Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت قوه قضاییه، پیش از ظهر امروز سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با همراهی حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و فرماندهان نواحی سپاه استان با رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهاز کرد: جمع حاضر به نمایندگی از مجموعه سپاه استان قزوین جهت پاسداشت هفته قوه قضاییه و عرض خدا قوت در این دیدار حضور دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: دستگاه قضا یک دستگاه مهم با رسالتی سنگین است و با توجه به اینکه جایگاه بزرگی دارد، قطعا با خطرات بزرگی نیز مواجه است.

وی عنوان کرد: اجرا و دفاع از حریم عدالت مهمترین رسالت دستگاه قضایی است که رسالت بسیار سنگینی است و این در حالی است که در هر دعوی که جانب عدالت رعایت می شود بازهم یکی از طرفین دعوی ناراضی است.

حجت الاسلام معبودی در ادامه اظهار کرد: مردم زحمات شما و قضات زحمتکش و پرکار را می دانند، شهید بهشتی ۲ مرتبه شهید شد یکی جسمی و یکی شخصیتی. ما دهه ۶۰ را با همه وجود لمس کردیم و در آن زمان حمایت از شهید بهشتی کار سختی بود و در هیچ محیطی نمی شد از شهید بهشتی دفاع کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در طول انقلاب، همچون ستاره ای پرفروغ بود و امیدواریم مسیر این شهید گرانقدر، الگوی دستگاه قضا باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سپاه دستگاه قضا عدالت سپاه صاحب الامر عج استان قزوین شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت