Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:06:05 GMT

ساماندهی خانه‌مسافرها در همدان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۶۹۵

ساماندهی خانه‌مسافرها در همدان

علی خاکسار گفت: کمیته اسکان و رفاه مسافران خدمات سفر استان با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده و در این جلسه نکات مرتبط با اسکان و رفاه مسافران مطرح و قرار شد شهرداری به عنوام متولی پارک‌ها و بوستان‌ها، مکان‌هایی که برای نصب چادر مناسب است را تعیین کند.

او گفت: قرار شده پارک‌هایی برای نصب چادر مسافران پیش‌بینی شود که به لحاظ امکاناتی، چون سرویس بهداشتی، آبخوری و نمازخانه مجهز باشند و امنیت مسافران نیز در آن نقطه تامین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در ادامه گفت: بوستان نماز، ارم، کولاب، شهروند و مادر برای نصب چادر در نظر گرفته شده و لیست کامل پارک‌ها باید از سوی شهرداری در اختیار میراث فرهنگی قرار گیرد تا در سامانه خدمات سفر کشور نیز ثبت و با نصب بنر در سطح شهر اطلاع‌رسانی شود.

او گفت: رسیدگی به وضعیت کارتن‌بدستان نیز در چندین جلسه مستقل بررسی شده و در کمیته امنیت گردشگران نیز مطرح شد و قرار شد با محوریت فرمانداری‌های همدان، ملایر و کبودراهنگ ساماندهی شوند.

خاکسار گفت: با توجه به اینکه میراث فرهنگی متولی گردشگری است و کار تعیین مجری برای ساماندهی کارتن بدستان، اطلاع‌رسانی خانه مسافر‌ها و صدور مجوز را انجام می‌دهد و برخورد با خانه‌مسافر‌های غیرمجاز نیز با دستگاه قضایی و انتظامی است، با همکاری هم این طرح را اجرا می‌کنند.

او گفتک طی فراخوانی که اعلام شده، ۶ شرکت برای مجری خانه‌مسافر‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که اوائل هفته آینده کمیته هماهنگی را داریم که یک شرکت را برای مجری خانه مسافر‌های استان انتخاب کنیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: پس از انتخاب مجری خانه مسافر‌ها فقط زیر نظر این شرکت فعالیت خواهند داشت.
اوگفت: در حال حاضر ۲۵ خانه مسافر مجوز دارند که پیش‌بینی می‌شود ۱۵۰ خانه مسافر بتوانند مجوز دریافت و فعالیت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری خانه مسافرها خانه مسافر ها میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس