Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@02:30:38 GMT

رونمایی از خرید جدید استقلال + عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۷۹۹

رونمایی از خرید جدید استقلال + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، باشگاه استقلال تهران با انتشار پوستری به صورت رسمی از محمد حسین زواری به عنوان خرید جدید آبی‌ها رونمایی کرد.

البته باشگاه استقلال اعلام نکرده بازیکن فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان را با قراردادی چندساله جذب کرده است.

منبع: خبر آنلاین لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر استقلال اخبار مرتبط انتقام استقلالی ها از دانشگر پس از جدایی + عکس ۱۴۰۱/۴/۸ واکنش ستاره جوان به شایعات جدایی از استقلال ۱۴۰۱/۴/۶ تشکر عجیب ستاره استقلال از کادر فنی سابق + عکس ۱۴۰۱/۴/۶ پدیده استقلال راهی بلژیک شد ۱۴۰۱/۴/۴ توافق استقلالی ها با ۳ بمب نقل و انتقالاتی ۱۴۰۱/۴/۲ مخالفت استقلال با جدایی ستاره اش ۱۴۰۱/۳/۳۱ آخرین ویدیو ها فریبا نادری و فحش هایی که از مردم می خورد! ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۱۲:۴۸ قسمت ۷ سریال یاغی؛ بهمن خان خلافکار از آب درآمد؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۱۲:۲۳ جمع بندی رییسی از نشست سران کشورهای‌ خزر در دو کلمه: بسیار خوب و موفقیت آمیز! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۱۲:۰۶ لوس شدن جناب خان برای رامبد به خاطر بستنی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۱۱:۳۳ متلک های جناب خان به هندوانه خوردن رامبد جوان + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۱۰:۳۵ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۳:۱۰ رونمایی از خرید جدید استقلال + عکس ۱۳:۰۸ عدم تغییر ارز ترجیحی داروهای سرطان ۱۳:۰۵ اعتراض تند کاپیتان پرسپولیس به قانون سقف قرارداد ۱۳:۰۴ قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۱/۴/۹) ۱۳:۰۲ افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها ۱۲:۵۶ ۵ تا نکته مهم به اونایی که موی سفید دارن ۱۲:۵۱ روش آسان و فوری برای آب شدن شکم در خواب! ۱۲:۴۸ شانسی که ایرانی ها درباره آثار باستانی آوردند + عکس ۱۲:۴۲ زمان پایان گرانی ها به روایت رییسی! ۱۲:۲۷ از تیرماه صرفاً پروژه های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند ۱۲:۲۱ وزیر خارجه بحرین: در مذاکرات با مصری ها دخالت های ایران بررسی شد ۱۲:۱۶ هشدار نماینده اصفهان به وزیر نیرو: مادامی که طرح جامع حوضه آبریز زاینده رود تصویب نشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. ۱۲:۱۳ نباید این گونه برداشت شود که ممکن است افزایش قیمت بنزین به ابتدای سال بعد موکول شود ۱۲:۱۰ تست خطای دید؛ این مکعب ها برای شما هم حرکت می کنند؟ ۱۲:۰۹ آیین تکریم و معارفه رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد ۱۲:۰۶ جمع بندی رییسی از نشست سران کشورهای‌ خزر در دو کلمه: بسیار خوب و موفقیت آمیز! + فیلم ۱۲:۰۱ نسخه پولی اسنپ چت آغاز به کار کرد ۱۱:۵۷ جهش ۱۰۴ درصدی عملکرد بانک ملت ۱۱:۵۶ استان سیستان و بلوچستان با ۱۸ درصد رکورددار تورم ماهانه خرداد ۱۱:۵۴ ایران عضو کمیته هماهنگی گردشگری سازمان همکاری اسلامی شد ۱۱:۳۷ امام جمعه موقت تهران: به رییس جمهور گفتم به طور خلاصه بگویید این گرانی های افسارگسیخته تا کی ادامه دارد؟ جواب داد تردید نداشته باشید که تمام می شود ۱۱:۳۳ آمریکا اهل مذاکره نیست، اهل دستوردادن است / پنتاگون عروسک باربی را ساخت تا دختر خوشگل و چشم سبز آمریکایی، الگوی دختران جهان شود ۱۱:۳۳ بانک مرکزی: مسئولیت پرداخت تسهیلات به شرکت های زیان ده متوجه بانک هاست / اعضای هیئت مدیره پرداخت کرده‌اند، اگر تخلف ببینیم برخورد می کنیم ۱۱:۳۳ پیش بینی بورس هفته آینده ( ۹ تیر) / چه سهامی برای خرید مناسب هستند؟ ۱۱:۳۱ زیان های فراری دادن وزیر صمت از استیضاح چیست؟ / برای افکار عمومی برگزاری استیضاح مهم است ۱۱:۲۹ ۶ مرز آبی شگفت انگیز جهان + عکس ۱۱:۲۹ تقلب گسترده برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کنکور ۱۴۰۰/ برخی نمایندگان مجلس مانع آزمون مجدد از قبولی های مشکوک شدند! ۱۱:۲۸ طول عمرتان را با این تست ساده تخمین بزنید ۱۱:۲۷ قیمت مرغ بسته بندی شده در بازار امروز / بال مرغ چند؟ ۱۱:۲۴ قیمت نفت دوباره صعودی شد ۱۱:۲۲ پوتین: مشکلی که با اوکراین داریم، با سوئد و فنلاند نداریم ۱۱:۲۲ سوالاتی که باید در هنگام عصبانیت از خودتان بپرسید ۱۱:۲۰ گروگان گرفتن دو مرزبان ایرانی توسط طالبان؟ ۱۱:۲۰ محدودیت اینترنتی در مناطق برگزاری کنکور ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹ معرفی ۵ مکان برتر خاورمیانه در دبی + عکس ۱۱:۱۵ قطع رابطه اوکراین و سوریه ۱۱:۱۵ نکاتی برای حفظ سلامت روان در روزهای داغ تابستان ۱۱:۱۵ جدیدترین قیمت انواع پنیر در بازار / ۴۰۰ گرم پنیر لاکتیکی ۵۴ هزار تومان ۱۱:۱۳ چند نکته برای ازدواج در سن ۴۰ سالگی ۱۱:۱۲ بازگشت پیکرهای ۳۵ شهید تازه تفحص شده به کشور ۱۱:۱۱ این هلوها را هرگز نخورید، سمی هستند ۱۱:۰۸ کرم های گیلاس سمی هستند؟ ۱۱:۰۶ ۶ حمام گِلی معروف جهان؛ از چال های جذاب چابهار تا دروازه جهنم نیوزلند ۱۱:۰۵ مجری تلویزیون به سرطان مبتلا شد ۱۱:۰۱ تداوم رکودزنی های تولید در فولاد مبارکه ۱۰:۵۵ فال حافظ امروز با تفسیر دقیق؛ ۹ تیر ۱۰:۵۱ قیمت دلار امروز ۹ تیر ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰ مسن ترین شهید خط مقدم جبهه کیست؟ + عکس ۱۰:۴۵ یک کارت انتخاب کن و از اتفاقات امروز آگاه شو ۱۰:۴۵ دختران از چه مردهایی متنفر هستند؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند.
به نقل از فرهیختگان نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود. این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

251 2571

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898936

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴