Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:28:27 GMT

کلنگ‌زنی ۲ کارخانه صنعتی در شیروان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۸۱۹

کلنگ‌زنی ۲ کارخانه صنعتی در شیروان

علی جدی از کلنگ زنی دو کارخانه تولیدی_صنعتی، فردا جمعه همزمان با سفر فاطمی امین، وزیر صمت در شیروان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، گفت: یکی از این پروژه ها، کارخانه فروسیلیکو منگنز با یک هزار و 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی که مطالعات این طرح از یک سال گذشته آغاز شده و هم اکنون بعد از تحویل زمین در مرحله کلنگ زنی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بخشی از مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه از منطقه خراسانات و بخشی نیز به صورت وارداتی تامین می شود.

وی در پاسخ به اینکه چرا این پروژه در فاصله یک هفته ای پس از سفر رئیس جمهور کلنگ زنی می شود، اظهارکرد: رئیس جمهور در سفرهای استانی کلنگ زنی پروژه ندارند در عین حال این پروژه ، پروژه تولیدی_ صنعتی است که این چنین پروژه ها در سایر نقاط کشور نیز کلنگ زنی شده اند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه باعث تکمیل زنجیره فولاد کشور می شود، افزود: با تولید این محصول بخش زیادی از نیاز کارخانجات فولاد استان و کشور رفع خواهد شد و واردات فرو سیلکو منگز کم می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در این سفر پروژه دانش بنیان با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی بخش خصوصی نیز کلنگ زنی می شود.

جدی شایعات مطرح شده مبنی بر تبلیغاتی بودن کلنگ زنی این پروژه و ارتباط آن با استیضاح وزیر صمت را رد کرد و گفت: مطالعات و اقدامات اولیه این طرح در دوره وزیر صمت پیشین انجام شده است و هم اکنون آماده کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: دانا

کلیدواژه: کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه ‌جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، علی اربابی امروز _دوشنبه‌دهم‌اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دوره فعلی شورا، ۷۰ هزار متر مربع از فضای بجنورد آسفالت بود که این آمار پس از یکسال و در ۱۴۰۱ به ۱۸۰ هزار مترمربع رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ میزان آسفالت بجنورد به ۲۳۱ هزار متر مربع رسید که برآورد می‌شود این مقدار در سال جدید به ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار مترمربع برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر توسعه جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

اربابی تصریح کرد: نبود تقاطع همسطح در میدان‌خرمشهر بجنورد بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است که در گام اول نصب چراغ قرمز انجام شد، اما پاسخگوی نیازهای میدان نیست و برای سال جاری به منظور ایجاد تقاطع هم‌سطح در آن بودجه در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی در بجنورد نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته‌می‌شود.

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شورای شهر ۸۹۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: بر اساس احصای شرایط بجنورد به منظور به حد نرمال رساندن حوزه‌های مختلف شهری، سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای شورای شهر نیاز بود که به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد افزود: شورای شهر بجنورد پنج کارگروه درآمدی را در راستای تحقق و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل داده است.

کد خبر 749121

دیگر خبرها

  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند