Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس‌دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) و جمعی از فرماندهان و مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور روز گذشته در محل ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با قرائت حکم فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) توسط سردار شیرازی مسئول دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی به سمت «رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه» منصوب گردید و از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی در سازمان حفاظت اطلاعات طی 14 سال گذشته که موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه صیانت از سپاه و امنیت کشور، بازدارندگی از تهدیدات دشمن، نفوذ و جاسوسی رقم زده بود، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سرلشکر سلامی طی سخنانی ضمن قدردانی و تشکر از رئیس سابق سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، گفت: انقلاب اسلامی توانسته است قلمرو نفوذ خود را به اعماق جغرافیای عالم گسترش دهد. پدیده بسط و نفوذ انقلاب اسلامی که خطرناک‌ترین و خطرآفرین‌ترین خبر و واقعیت اسلام و بشریت برای دشمن بود به فضل الهی از درون مجاهدت‌های سخت و طاقت فرسا و شهادت‌های بزرگ و وفاداری‌ها و مجاهدت‌های جاودان به یک واقعیت مسلّم روی زمین تبدیل شد و امروز آنچه که اتفاق افتاده است درهم‌تنیدگی این قلمرو نفوذ بین ما و دشمنان است.

وی ناکام‌سازی اراده و نقشه‌های دشمن از جمله عبور از تحریم‌های اقتصادی، انزوابخشی سیاسی، نبرد اطلاعاتی، جنگ روانی، ارعاب نظامی و مسائلی از این دست را از جمله نقش‌آفرینی سپاه در کنار دیگر قوای نظام قلمداد و افزود: اعتبار قدرت به اندازه آن نیست بلکه به میزان، شدت و جغرافیای نفوذ است و این موضوع به یک حقیقت جاری و مورد قبول همه جهان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه درهم شکستن اراده و اقتدار دشمن در توقیف کشتی "استنا ایمپرو " انگلیسی، انهدام پهپاد متجاوز راهبردی جاسوسی  آمریکا، دستگیری تفنگداران آمریکایی، حمله موشکی  به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد و برخی اقدامات دیگر را از  نقش‌آفرینی‌های غرورانگیز سپاه در برابر دشمن توصیف کرد.

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: وقتی دشمن قادر به تکمیل پروژه عظیم دولت‌سازی خود نیست. وقتی که رژیم صهیونیستی راهبرد از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند اما هم‌اکنون در دیواره‌های عظیم بتنی دور خود محبوس شده است؛ این یعنی توازن اقتدار به نفع اسلام و انقلاب اسلامی تغییر کرده است.

وی یادآورشد: دشمن می‌خواهد اعتماد به نفس را از ما بگیرد و ما را از درون تهی کند و نگاه و اعتبار خودمان را اول از چشم خودمان بیاندازد. این خطرناک‌ترین و مرموزانه‌ترین نوع تهاجم است و برای همین ما از همه فرماندهان، مسئولان و همه پاسداران می‌خواهیم  این داستان موهوم  دشمن را  ابطال کنند.

فرمانده کل سپاه افزود: نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام‌های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای در هم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمن سپاه را نقطه شکل‌گیری همه شکست‌ها و امتداد  اراده نظام برای درهم شکستن خود می‌داند و بر همین اساس است که روی این نهاد قدرتمند و مردمی متمرکز شده است.

وی خاطر نشان کرد: حفاظت اطلاعات ما درگیر یک رویارویی مستقیم با همه سرویس‌های مجرب و کارآزموده اطلاعاتی و امنیتی استکبار است که فروپاشی رژیم‌های بسیاری را در کارنامه پلید خود دارند و در این راه از ابزارهای پیچیده و تکنیک‎‌های مبتکرانه، متغییر و دائما نوشونده برخوردارند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بیشترین تجربیات موفق دشمن ما در عمل سرویس‌های اطلاعاتی اوست؛ گفت: این بخش عمل دشمن کاملا جدی و قابل اتکا است اما اگر نتوانسته‌اند به اعماق نقاط مختلف نیروهای مسلح راه یابند ناشی از مجاهدت‌ها و  تلاش‌های شبانه‌روزی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح و سپاه ماست که راه را بر چشمان و گوش‌های آنها بسته است.

سرلشکر سلامی حفاظت اطلاعات را متکی بر دو پدیده دانسته و افزود: پدیده اول شناخت دشمن، تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و ابزارهای او است که به عرصه و مبانی اطلاعاتی نیاز دارد؛ پدیده دوم شناخت استعدادهای خودی است و کار حفاظت حائل شدن در میان این دو پدیده است که اجازه ارتباط‌گیری نیروهای خودی با دشمن و دور زدن  و ارتباط‌گیری دشمن با نیروهای خودی را نمی‌دهد.

وی در پایان با ابراز اطمینان از موفقیت دوره جدید مدیریتی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه یادآورشدند: حفاظت اطلاعات مدرن و پیشرفته حفاظت اطلاعاتی است که ابزارهای اطلاعاتی مورد نیاز خود را خودش می‌سازد و این چیزی نیست که از طریق تبادل به دست آید. عرصه این نبرد عرصه نبردهای پنهان است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی رئیس پیشین سازمان حفاظت اطلاعات سپاه نیز سخنانی با قدردانی از حمایت‌ها و همکاری‌های فرمانده کل سپاه و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان این نهاد طی دوره تصدی وی در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: نهاد مبارک، انقلابی و ولایی سپاه با تأسی به آموزه‌های دینی و انقلابی در مکتب ولایت فقیه و هوشمندی و هوشیاری در قبال نقشه‌ها و سناریوهای دشمن که برای نفوذ و پیگیری اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود در سپاه سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است، موفق و سربلند عمل کرده و عزم، اراده، پاکی و ماهیت مردمی خود را حفظ کرده است و به یاری خداوند صیانت از این سرمایه گران‌سنگ و افتخارآمیز در تعامل با دو حوزه فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه و مراجع  توسط سردار خادمی تداوم خواهد یافت.

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با سپاس از حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه در سپردن این مسئولیت خطیر تصریح کرد: دشمن بداند حفاظت اطلاعات و حوزه نمایندگی دو بال پیش برنده برای فرماندهی خواهند بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی همچنان با اقتدار، توانمند، متوکل و با صلابت خواب را از چشم دشمنان خواهد گرفت و امید مسلمانان، مظلومان و آزادی‌خواهان جهان تبدیل خواهد بود.

گفتنی است رئیس جدید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه طی دوران خدمت، علاوه بر عهده‌دار شدن در مسئولیت‌های متعدد حفاظتی در یگان‌های رزم، قرارگاه نوح و رده‌های مختلف سپاه استان فارس در دوران دفاع مقدس و پس از آن و  مسئولیت نظامی در حوزه خارج کشور، جانشین اطلاعات سپاه، مسئول اطلاعات قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، ریاست سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را نیز در کارنامه خود دارد.

سردار خادمی دارای دکترای امنیت ملی و همچنین دکترای علوم دفاعی راهبردی است.

کد خبر 687239 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران سرلشگر حسین سلامی اطلاعات سپاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران سرلشگر حسین سلامی اطلاعات سپاه سازمان حفاظت اطلاعات سپاه سردار سرتیپ پاسدار فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی نیروهای مسلح سرلشکر سلامی مجاهدت ها کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود

فرمانده کل سپاه گفت: این ماجرا (عملیات وعده صادق) استثنایی‌ترین تصمیم یک نظام بود. ممکن نیست هیچ رهبری و نظامی در نقطه‌ای از عالم چنین تصمیمی را بگیرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی روز چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است.

وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: در ایامی به سر می‌بریم که خداوند به جبهه اسلام نصرت آشکار و فتح مبین خود را جاری کرد و خداوند به ما این ظرفیت و استعداد را بخشید که ظرف نزول نصرت‌های الهی در این شرایط خطیر و حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی باشیم.

سردار اسلامی افزود: همه می‌دانند که ما یک جهاد بلاوقفه و یک جنگ توقف ناپذیر و پیوسته‌ای را در طی دهه‌های اخیر با نظام استکباری و شرکای او در ائتلاف‌های متنوع داشته‌ایم. دشمن ما ذخایری از راهبرد‌های متنوعی را علیه ما در اختیار داشت و از این انبار استراتژی‌ها در اشکال مختلف در سال‌ها و دهه‌های گذشته علیه انقلاب شکوهمند و نظام مقدس ما استفاده کرد. همه جهات نبرد را گشود و همه راه‌های غلبه بر نظام را آزمایش کرد تمام این نبرد‌ها مقیاس و وسعتی کامل در حداکثر اعمال ممکن قدرت بودند هیچ جا دشمن نه در افق زمان و نه در وسعت مکان و نه در شدت عمل از دشمنی کوتاهی نکرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن با همه ابزار‌ها به میدان آمد، از جنگ خارجی تا پدیده تحریم سرسختانه و سهمگین اقتصادی تا ترور، نبرد‌های تکفیری، جنگ‌های اطلاعاتی، فتنه‌های امنیتی، تهاجمات فرهنگی، جنگ‌های رسانه‌ای همه راه‌ها را آزمود و انقلاب را در مقاطع مختلف با مخاطراتی جدی مواجه کرد.

وی گفت: تاریخ هم سراغ ندارد که کشوری در چهارمین دهه در معرض جنگ‌های سنتی و مدرن با دشمنی به وسعت نیمی از قدرت اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی جهان درگیر شده باشد و در بعد از این چهارمین دهه در مقتدرتین، مسلط‌ترین و قوی‌ترین حالت خود قرار داشته باشد و هیچ چیزی جز جاری شدن سنت‌های الهی نمی‌تواند توجیه گر این واقعیت شگفت انگیز باشد.

سردار سلامی تاکید کرد: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ قوی‌تر شد. همه کشور‌های دنیا با تحریم تخریب می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با تحریم ساخته شد. همه کشور‌های دنیا با فشار سیاسی منزوی می‌شوند جمهوری اسلامی ایران با فشار سیاسی میدان نفوذ پیدا کرد. همه کشور‌های جهان با اغتشاشات داخلی از هم فرو می‌پاشند، اما نظام ما با اغتشاشات ثبات داخلی خود را مستحکم‌تر کرد. هرچه که دشمن عمل کرد برخلاف آن اثبات شد.

فرمانده کل سپاه با بیان این که ما و بخصوص سپاه در میدان جهاد رشد می‌کند گفت: مادامی که دشمن در لانه باشد و ما در خانه، نه او شکست می‌خورد و نه ما پیروز می‌شویم. تا وقتی که ما یکدیگر را ملاقات نکنیم نمی‌توانیم دشمن را فرسوده و خسته و افسرده و ناتوان کنیم.

وی با تاکید بر این که ما در یک جنگ تمام عیار به سر می‌بریم افزود: عقربه‌های این جنگ مثل عقربه‌های ساعت در هر مقطع در یک مساله ما را با دشمن درگیر می‌کند. یکروز جنگ اقتصادی محور شرارت‌های دشمن می‌شود، یکروز نبرد‌های تکفیری اوج می‌گیرد، یک روز فتنه داخلی مشتعل می‌شود که همه این‌ها ظهور اجزا و ارکان متنوع انبان و ذخایر راهبرد‌هایی است که دشمن اندوخته است و حسب تجربه و براساس قدرت و دانش، ما هم در مقابل چنین دشمنی با تجربه و با دانش و ابزار و تعریف روش‌ها در میدان حاضر باشیم.

سردار سلامی ادامه داد: راز موفقیت‌های سپاه در گسترش قدرت، در ابتکارات راهبردی در نوآوری‌ها و خلاقیت‌های میدانی همین است که در سه سطح جنگ، سپاه درگیر است. همه در سطح راهبرد، هم عملیات و هم تاکتیک.

فرمانده کل سپاه گفت: ما محکوم به این هستیم که آگاهانه با بینش عمیق، دانش قوی، ابزار پیشرفته، روش‌های نو، دانش‌های جدید از انقلاب اسلامی حراست کنیم. حراست از انقلاب اسلامی همه ابعاد زندگی ما را در بر می‌گیرد چرا که تمام ابعاد زندگی ما را دشمن به جنگ تبدیل کرده است. از دانش، اقتصاد، فرهنگ، سیاست، امنیت، معیشت همه آن‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده است بنابراین آموزش‌ها در سپاه باید با این تنوع گسترده موضوعات رشد کند. سپاه باید در بعد ساختن کشور زیرساخت‌ها را با مدرن‌ترین ابزار‌ها و پیچیده‌ترین فنون و تکنیک‌ها و با نوین‌ترین دانش‌ها کشور را بسازد.

وی با بیان این که ما دائم در حال مقایسه شدن هستیم افزود: ما را همیشه مقایسه می‌کنند آیا ما پیشرفت کرده‌ایم یا عقب مانده‌ایم؟ افتخار امروز انقلاب این است که به برکت هنرنمایی نایب امام زمان (ع) ما هم به دشمنانمان حمله کردیم و دست‌های ما به اندازه باز بوده است. ولی امر ما دست‌های دشمن را بسته است و هم کشور را ساخته است و هم قدرت دفاع از انقلاب و کشور را نوسازی کرده است. با این همه بحران پیچیده و درهم تنیده در وسط یک میدان سخت ایستاده با حکمت و منطق وحی و آگاهی عمیق از سنت‌های الهی و نهراسیدن از شکوه ظاهری دشمن و نفوذ بر قلب مومنان و هدایت صحیح در لحظه‌های سخت و بخشیدن آرامش در میان امواج التهاب یک جامعه سرافراز و سربلند و پرآوازه به نام ایران اسلامی ساخته است.

سردار سلامی ادامه داد: ده‌ها مجاهدت، پذیرش سختی‌ها و ملامت‌ها، ملامت‌هایی که از تیر‌ها و کمان‌ها از میان زبان‌های ناآگاه و از بغض متراکم دشمن همواره نقطه مرکزی هدایت نظام را نشانه گرفته تا این قائمه پایدار و این استوانه استوار و این رکن وثیق غلبه اسلام را تضعیف کنند. این که خداوند در چند دهه در تمام میدان‌های کثیر سخاوتمندانه نصرت خویش را بر قلب مومنان و، ولی امر ما جاری کرده است و به قلوب استحکام بخشیده است. در ماجرای وعده صادق کامل دیدید که هیچ ایرانی از این که دشمن چه واکنشی نشان دهد نترسید. هیچ کس از دشمن نترسید با این که همه فکر می‌کردند این دشمن عکس العمل نشان می‌دهد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که هر ملتی پژواک و بازتاب شخصیت رهبر خود است گفت: خصوصیات رهبری و امامت این است که شخصیت و هویت و خصوصیات او درپیکره جامعه تکثیر و جاری می‌شود که این فرصت الهی است. در این ماجرا این استثنایی‌ترین تصمیم یک نظام بود. ممکن نیست هیچ رهبری و نظامی در نقطه‌ای از عالم چنین تصمیمی را بگیرد. تصمیمی که از یک طرف بر یک شجاعت عظیم و از سوی دیگر بر یک حکمت عمیق تکیه دارد. وسعت این تصمیم و شجاعت آن شگفتی ساز این ماجرا بود. بخش مهم قدرت ما تجلی این اراده بود.

وی افزود: ما که اجرا کننده هستیم کار سختی انجام نمی‌دهیم او که تصمیم می‌گیرد و مسوولیت این عمل را بر عهده می‌گیرد و در میان فشرده‌ترین صف آرایی جهانی در قلب این صف آرایی فرود می‌رود و دشمن را از میانه می‌گسلد او منبع اصلی قدرت ما است.

سردار سلامی ادامه داد: این عملیات از این طرف روی یک نقطه انجام شد با همان تعبیر همان هندسی نقطه روی صفحه کاغذ، اما از آن طرف یک جهان پاسخ داد. جغرافیای آن طرف یونان، مدیترانه، دریای سرخ، حجاز، عراق، اردن، فلسطین، ترکیه این جغرافیایی جنگی بود که دشمن به کار برد. این طرف یک عمل محدود کسر فوق العاده از یک قدرت عظیم کسر بسیار کوچکی از یک قدرت بزرگ، اما آن طرف همه ظرفیت‌های یک جنگ بزرگ همزمان بدون غافلگیری بکار گرفته شد.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: تقریبا ۹۰ درصد غافلگیری ما گرفته شده بود و دشمن شاید لحظه دقیق و هدف دقیق را نمی‌داند. اما این جغرافیای صهیون آنقدر کوچک است که همه نقاط به هم مرتبط هستند، اما فرانسه، اردن، انگلیس، آمریکا و اسراییل و دیگران در شعاعی وسیع‌تر همه با تمام قدرت بودند و همه عمل کردند و در مقابل یک عمل کوچک یک جنگ بزرگ را انجام دادند که البته فقط یکبار می‌توانستند این عمل را انجام دهند. اگر موج دوم حملات سر می‌گرفت کارایی این سیستم یکپارچه دفاعی حداقل ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کرد و در موج سوم ۵۰ درصد موج دوم و به همین نسبت.

وی گفت: این که این تصمیم گرفته شود که با وجود اعلام بزرگترین قدرت تاریخ بشر که ما در کنار اسراییل با اراده آهنین ایستاده ایم. در این نقطه کوچک پرتراکم پدافندی همه آمدند و همه می‌گویند واکنش نشان می‌دهیم با این فرض با چنین دشمنی مستقیم و رسمی با پذیرش مسوولیت صد‌ها فروند موشک و پهپاد پرواز می‌کنند، چه اتفاقی صورت گرفته است، جنگ به سرزمین صهیونیست‌ها کشیده شده است و همه می‌بینند و برای اولین بار پس از دهه‌ها یک قدرت جنگ را در سرزمین و فضای صهیونیست‌ها کشیده است. هشت ساعت دلهره آشفتگی، ترس، اضطراب این اراده شلیک قدرت بی نظیری است و همه می‌دانند این قابل تکرار است و این معادله ما است.

سردار سلامی افزود: این عملیات همه جهان را آرام کرد حتی دشمنان ما آرام شدند. این کسانی هم که در شمال و غرب و جا‌های دیگر ژست اقتدار می‌گرفتند همه خاموش شدند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اصلا جنگ را در سرزمین خود نمی‌پذیرد. در دکترین دفاعی اسراییل جنگ در خارج از مرز‌ها است. برای صهیونیست‌ها بازدارندگی به مفهوم عدم وجود اراده شلیک است نه اصابت. هیچ کس نباید اراده شلیک داشته باشد که همه این‌ها شکسته شد. جنگ پیش دستانه باطل شد. ما رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند. این عظمت است که رسما اعلام می‌کند می‌زنیم. سیلی می‌زنیم. می‌زند و نمی‌ترسد و به خدا توکل می‌کند. آخرین عبارتی که رهبری به ما فرمودند این بود که بر خداوند توکل کنید. توکل توام با تدبیر و حکمت و اراده و قدرت.

فرمانده کل سپاه گفت: باید سپاه را در حد و اندازه‌های این عملیات‌ها دید. البته این عملیات کوچک بود. سپاه را باید قوی کنید که البته قوی است، اما قدرت مانند موجود زنده دائما باید در رشد و کمال و نوسازی باشد. اگر در رشد و قدرت متوقف شویم از دشمن عقب می‌مانیم. در دیدار با رهبر معظم انقلاب ایشان فرمودند که سپاه در بحث آموزش همه جانبه مجاهدت کند.

دیگر خبرها

  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق