Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@16:48:30 GMT

تکذیب انحلال باشگاه خبرنگاران جوان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۹۷۷

تکذیب انحلال باشگاه خبرنگاران جوان

در پی انتشار تحلیلی در رسانه‌ها مبنی بر انحلال باشگاه خبرنگاران جوان، به اطلاع می‌رساند هیچ برنامه و تصمیمی مبنی بر انحلال باشگاه خبرنگاران جوان وجود نداشته و تحلیل فوق مبتنی بر یک برداشت اشتباه از تعیین جایگاه این نهاد رسانه‌ای در ساختار صداوسیما بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هم زمان با تعیین رئیس جدید آن ذیل رسانه‌های نوین خبرگزاری صدا و سیما تعریف شده و نه تنها هیچ وقفه‌ای در فعالیت حرفه‌ای آن ایجاد نشده است که فعالیت‌های فضای مجازی معاونت سیاسی صداوسیما هم به آن واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت سیاسی در مسیر هم افزایی و حذف موازی کاری‌های غیر ضرور، فعالیت‌های فضای مجازی خود را به باشگاه خبرنگاران جوان واگذار کرده است که این به معنای افزایش کارایی آن در حوزه اطلاع رسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان هم با برخورداری از نیرو‌های مستعد، باانگیزه و حرفه‌ای همانند قبل در چارچوب هم افزایی به افزایش سرعت و گسترش تور خبرگیری صدا و سیما کمک می‌کند؛ بنابراین آنچه به منزله انحلال باشگاه خبرنگاران برداشت شده، خلاف واقعیت و نادرست است.

منبع: الف

کلیدواژه: انحلال باشگاه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز

عبدالحی سباوون رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه گفت گذرگاه ابونصر فراهی (ماهیرود) به مدت یک ساعت مسدود بوده اما پس از آن باز شده است.

گذرگاه مرزی ماهیرود از سال 1386 با شهر بیرجند ایران ۱۹۰ کیلومتر و با شهر فراه افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از گذرگاه های پررفت و آمد مرزی است.

همچنین رحیم الله ساجد سخنگوی والی نیمروز نیز گفت بسته بودن مرز نیمروز (میلک) حقیقت ندارد.

گذرگاه مرزی میلَک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان و در نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

گفتنی است اخباری مبنی بر مسدود شدن این دو گذرگاه مرزی در رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است