Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@08:57:52 GMT

خواننده مشهور به ۳۰ سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۳۴۹

خواننده مشهور به ۳۰ سال زندان محکوم شد

آفتاب‌‌نیوز :

«آر. کِلی» ستاره ۵۵ ساله موسیقی «R&B» از سوی داگاهی در شهر نیویورک به جرم قاچاق جنسی و سوء استفاده از شهرتش برای جذب طرفدارانش و انجام تجاوز جنسی، به ۳۰ سال حبس محکوم شد.

«آن دانلی» قاضی منطقه‌ای ایالات متحده، روز چهارشنبه (۲۹ ژوئن) پس از شنیدن سخنان چندین بازمانده که نشان دادند چگونه این جرائم جنسی زندگی‌شان را تحت تاثیر قرار داده است، این حکم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شهرت، ثروت و محبوبی خود برای طعمه کردن کودکان و زنان جوان برای تجاوز جنسی استفاده می‌کرده است.

یکی از شاکیان این پرونده در دادگاه، «آر. کلی» را مورد خطاب قرار داد و گفت: «تو مرا وادار به انجام کارهایی کردی که روحم را شکست. به معنای واقعی کلمه آرزو می‌کردم به خاطر اینکه احساس پستی بسیاری به من می‌دادی، بمیرم. به یاد می آوری؟».

اولین بار اتهاماتی مبنی بر سوء استفاده از دختران جوان در دهه ۱۹۹۰ میلادی علیه «آر کلی» مطرح شد اما با این حال او همچنان طرفداران بسیار زیادی داشت و میلیون‌ها نسخه از آلبوم‌های او پس از این اتهامات نیز به فروش رفت.

خشم گسترده نسبت به رفتارهای غیراخلاقی این خواننده همزمان با جنبش «#Metoo» و پس از انتشار سریال‌های مستند «بازمانده کلی» به اوج خود رسید.

وکلای «آر. کِلی» استدلال کرده بودند که او نباید بیش از ۱۰ سال زندان داشته باشد، زیرا او دوران کودکی آسیب زایی شامل سوء استفاده جنسی شدید و طولانی‌مدت در دوران کودکی، فقر و خشونت را تجربه کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خواننده موسیقی آر کلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه شاهکار طنز پرداز مشهور به دولت آمریکا | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به گسترش جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان در آمریکا، صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه های امرسون، ‌کالیفرنیای جنوبی، ‌آستین و آریزونا دستگیر شدند.

طنز پرداز انگلیسی در واکنش به دستگیری دانشجویان معترض به اسرائیل توسط پلیس امریکا نوشت: «اگر کشور دیگری این تعداد دانشجو و استاد را در یک روز دستگیر می‌کرد، آمریکا عمیقا نگران می شد.»

کد خبر 847570 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • کنایه شاهکار طنز پرداز مشهور به دولت آمریکا | عکس
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد