Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فیروزی گفت: دهمین جشنواره گل محمدی دامنه‌های سهند امسال بصورت خلاقانه از جمله برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع زیبایی‌های گل محمدی، نشست علمی با موضوع تولید و فرآوری و دانش بنیان نمودن کشت گل محمدی در منطقه با حضور اساتید دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی، نشست با سرمایه گذاران و تولید کنندگان در خصوص اشتغال زایی و افزایش ارزش افزوده محصولات، برگزاری نمایشگاه عرضه گل محمدی دامنه‌های سهند، تجلیل از فعالان نمونه در حوزه گل محمدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی گفت: تولید گل سرخ از محورهای اقتصادی شهرستان اسکو بشمار رفته و استفاده مناسب از ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی آن می‌تواند در رونق اقتصادی منطقه موثر باشد. ترویج ژِئو تیپ‌های برتر گل محمدی جهت مقاومت بیشتر در برابر خشکی و استفاده از درخچه های اصلاح شده، گلبرگ مناسب و زیادتر می‌تواند ضمن افزایش راندمان تولید انگیزه برای بالابردن سطح کشت به بهبود کیفیت این محصول نیز بیافزاید.

فرماندار شهرستان اسکو افزایش سطح زیرکشت گلستان‌های شهرستان، دانش بنیان کردن این محصول و فراوری آن و ایجاد ارزش افزوده را از جمله برنامه‌های توسعه برنامه ششم در این شهرستان برشمرد.

از محورهای این جشنواره شناساندن ظرفیت‌های گل سرخ محمدی در زمینه‌های گردشگری و کشاورزی می‌باشد.که همه ساله در قالب برگزاری جشنواره برداشت گل محمدی شاهد حضور شهروندان از سرتاسر استان در شهرستان اسکو هستیم

گفتنی است دهمین جشنواره برداشت گل محمدی شهرستان اسکو، روز دوشنبه ۱۳ تیرماه در روستای عنصرود از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5527418

منبع: مهر

کلیدواژه: گل محمدی اسکو فرماندار شهرستان اسکو بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد شیراز مواد مخدر ایلام ویروس کرونا سنندج بیرجند اردبیل قوه قضاییه تبریز همدان شهرستان اسکو گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود