Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:14:48 GMT

سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۳۶۴

سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

سرهنگ علی فکری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه به علت بی احتیاطی راننده یکی از خودروها در کیلومتر ۲۸ جاده ارتباطی همدان- غارعلیصدر و در محدوده میدان حسن قشلاق روی داده است.

به گفته وی، در این حادثه یک دستگاه سواری پراید به علت بی احتیاطی راننده و انحراف ناگهانی به سمت چپ با یک سواری (پراید) دیگر که در مسیر مقابل درحرکت بوده برخورد می کند(رخ به رخ) که راننده هر ۲ وسیله نقلیه در دم جان خود را از دست می دهند و ۲ نفر دیگر از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان افزود: محور ارتباطی غارعلیصدر از محدوده بلوار آیت الله نجفی تا گل تپه به طول حدود ۷۰ کیلومتر یکی از سانحه خیز ترین جاده های استان همدان محسوب می شود که رفع این مشکل نیازمند تعریض جاده و جدا سازی محور رفت و برگشت است.

به گفته سرهنگ فکری، این جاده (محدوده بلوار آیت الله نجفی تا میدان ینگجه) نیازمند اصلاح هندسی و تعریض است و از میدان بهار تا حسن قشلاق نیز دارای چند پیچ خطرناک و حادثه خیز می باشد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: این مسیر درحال حاضر دارای ۶ دوربین ثبت تخلف است که مقرر شده تا پایان سال پنج دوربین هوشمند نظارتی دیگر نیز در این محور نصب شود.

به گزارش ایرنا و براساس اعلام پلیس، طی سه ماهه نخست امسال ۵۰ درصد سوانح رانندگی فوتی استان همدان در مسیرهای اصلی، ۳۲ درصد در مسیرهای فرعی و ۱۸ درصد نیز در جاده های روستایی روی داده است.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر انواع راه از جمله ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه  روستایی است که چهار درصد از آزادراه ها، سه درصد از راه های اصلی و بزرگراه ها، سه درصد از راه های فرعی و ۲ درصد از راه های روستایی کشور در این استان قرار دارد.

برچسب‌ها غار عليصدر پراید شهر همدان تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غار عليصدر پراید شهر همدان غار عليصدر پراید شهر همدان تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت