Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک‌بخش گفت: نامگذاری ششم تا ۱۲ تیرماه به نام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی است که جنایات آمریکا و هم پیمانانش برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، بازگو شود تا بیشتر با سیاست‌های خصمانه سران این کشور‌ها در قبال مردم مظلوم ایران آشنا شده و با چهره واقعی آن‌ها را بشناسند.

او می گوید: برای شناساندن چهره واقعی منافقین به نسل جوان، شهدای ترور باید به صورت ویژه معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در حال حاضر و در راستای جهاد تبیین، وظیفه ماست که راه و سیره شهدا را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

نیک‌بخش می‌گوید: ۶ شهید تروری که از استان زنجان تقدیم نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب شده است، شهیدان والامقام محمدحسن شکارچی، مجید شهریاری، مرتضی عزتی، محبت‌علی عشقی، روح‌الله کریمی و سید محسن موسوی‌نژاد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای ترور حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است