Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن جنابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۶۳ فقره جواز تأسیس سرمایه گذاری با پیش بینی اشتغال برای ۹۸۲ نفر وبا سرمایه گذاری ۹ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: ۷۴ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۴۷ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال انجام شده و با بهره داری از این پروژه‌ها برای یک هزار و۱۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و اینکه سرمایه گذار باید سرمایه بیشتری برای سرمایه گذاری تخصیص دهد استقبال سرمایه گذار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و امیدواریم با همکاری بانک‌ها و تسهیلات دولتی شاهد حضور سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی باشیم.

جنابی عنوان کرد: عمده سرمایه گذاری در حوزه صنایع فلزی، ریخته‌گری، چوب و ماده شیمیایی بود و سرمایه گذاری ها بیشتر مربوط به اراک، زرندیه، ساوه و دلیجان است.

کد خبر 5527361

منبع: مهر

کلیدواژه: ایجاد اشتغال اشتغال مجوزهای کسب وکار بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ایلام ویروس کرونا مواد مخدر بیرجند سنندج شیراز اردبیل قوه قضاییه آمار کرونا همدان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ین با اقدام بانک ژاپن

بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشت و پس از این تصمیم، ین در برابر دلار به پایین‌ترین میزان خود در ۳۴ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی ژاپن (BoJ) اعلام کرد مطابق با انتظارات بازار، نرخ بهره خود را در صفر درصد حفظ خواهد کرد.  

این تصمیم به دنبال افزایش قبلی نرخ‌ها در ماه مارس گرفته شد، زمان پایان دوره نرخ بهره منفی ژاپن که از سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود.

نکته کلیدی بیانیه سیاست بانک ژاپن، حذف اشاره به خرید ماهانه اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGBs) به ارزش حدود ۶ تریلیون ین است.

ین ژاپن در روز جمعه پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن (BoJ) تصمیم گرفت نرخ بهره خود را در صفر درصد نگه دارد، در برابر دلار آمریکا به پایین‌ترین سطح ۳۴ سال اخیر خود در برابر دلار آمریکا سقوط کرد.  

به نقل از بیزنس، دلار در برابر ین ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و در ساعت پنج و ۳۵ دقیقه صبح به وقت اروپا به ۱۵۶.۰۲۱ ین رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن