Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:46:44 GMT

ارزیابی ۳۵ هزار نوآموز در ۲۴ پایگاه سنجش همدان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۹۲۷

ارزیابی ۳۵ هزار نوآموز در ۲۴ پایگاه سنجش همدان

طیبه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز سنجش نوآموزان همدان اظهار کرد: از پنجم تیرماه تعداد ۲۴ پایگاه سنجش در سطح استان نسبت به ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به مدرسه فعال شده است. 

وی با اشاره به اینکه این پایگاه‌های سنجش در تمام طول هفته حتی روزهای پنج‌شنبه  فعال هستند و فعالیت آنها تا شهریورماه ادامه  دارد گفت: این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ آماده ارائه خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از ارزیابی ۳۵ هزار نوآموز استان در این پایگاه‌ها خبر داد و افزود: هدف از انجام طرح سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی، تشخیص و پیشگیری مشکلات  نوآموزان است.

وی با تاکید با اینکه بر اهمیت این طرح عنوان کرد: این طرح برای  تمام نوآموزان واجد شرایط سن ورود به مدرسه انجام می‌گیرد و آنها برای ورود به مدرسه ابتدا باید طرح سنجش را انجام دهند. 

محمدی با بیان اینکه مدیر مدرسه از طریق سامانه سنجش در پایگاه‌ها برای نوآموزان نوبت گرفته تا طبق زمان‌بندی مشخص به این مراکز مراجعه شود گفت: نوآموزان در پایگاه‌های سنجش از جنبه‌های مختلف ارزیابی می‌شوند که در ابتدا معاینات بهداشتی از قبیل بررسی وضعیت دهان، دندان، پوست، مو، قد و وزن را ارزیابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ادامه ارزیابی‌های بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی انجام می‌شود که نتایج از طریق سامانه در اختیار مدیر مدرسه قرار می‌گیرد‌ افزود: اگر نوآموزی در این پایگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و در هر یک از موارد مشکوک به مشکل بود به پایگاه تخصصی ارجاع داده می‌شود.

 سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان همدان اضافه کرد: نوآموزان در پایگاه تخصصی نیز یک بار دیگر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نتایج آن نیز از طریق سامانه به مدیر مدرسه انتقال داده می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر پایگاه‌های الف سنجش روزانه ۳۳ تا ۳۶ نوآموز و پایگاه‌های ب ۲۴ تا ۲۸ نوآموز را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: سنجش نوآموزان مدارس استثنایی پایگاه سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان