Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدزاده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست کمیته فضای مجازی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ضمن ارائه گزارش فعالیت‌ها به تشریح مأموریت‌های کمیته فضای مجاری در کنگره ملی شهدای استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: راه اندازی سایت کنگره شهدای استان اردبیل در کنار ساماندهی فعالیت‌های فضای مجازی، انعکاس رویدادها و برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان اردبیل، تولید و بازنشر آثار دیجیتالی درباره ی شهدا در فضای مجازی از جمله رسالت‌های کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته فضای مجازی به لحاظ گستردگی و اهمیت آن در انتشار برنامه‌های کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از جمله مهمترین و با اهمیت کمیته‌های ۲۰ گانه ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل است، گفت: به همین منظور همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با کمیته فضای مجازی لازم و با اهمیت است.

مسئول فضای مجازی بسیج استان اردبیل بیان کرد: بسیج رسانه و خانه مطبوعات با ساماندهی بسترهای موجود رسانه‌ای در سطح استان، رسانه‌های مکتوب و برخط، ادمین های فعال در شبکه‌های اجتماعی و ترغیب و تشویق آنها جهت بازنشر اخبار و تولید محتوای انجام گرفته، کمیته فضای مجازی را در راستای انجام بهینه مأموریت‌های خود یاری کنند.

محمدزاده در پایان سخنان خود از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره تولیدات دیجیتال با موضوع فرهنگ دفاع مقدس، مقاومت و ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این جشنواره که در سال جاری برگزار خواهد شد از رسانه‌های فعال در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تولیدات فاخر با موضوع فرهنگ دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا در قالب‌های متنوع دیجیتال از جمله بازی‌های رایانه‌ای و اندرویدی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5527470

منبع: مهر

کلیدواژه: اینفوگرافیک دفاع مقدس کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل قاسم محمدزاده کنگره شهدا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ایلام ویروس کرونا مواد مخدر بیرجند سنندج شیراز اردبیل قوه قضاییه آمار کرونا همدان کنگره ملی شهدای استان اردبیل کمیته فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است

محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن از یک دستگاه آمبولانس در شیراز برای تولید محتوای سرگرم‌کننده استفاده شده بود گفت: فیلمی که در ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی وایرال شده، در حقیقت مربوط به یک ماه پیش است و همکاران در حال بررسی هستند که آیا این اقدام با هماهنگی یا بدون هماهنگی صورت گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که استفاده شخصی از اموال دولتی آن هم توسط یک بلاگر و در چنین سطحی چه با هماهنگی و چه بدون هماهنگی آیا تخلف نیست، گفت: طبق قانون هر گونه استفاده رسانه‌ای از اموال دولتی منوط به اخذ مجوز حراست، روابط عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و استفاده از آمبولانس در هر رسانه‌ای نیازمند هماهنگی با مراجع مربوطه است.

وی در توضیح خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آمبولانس مرکز اورژانس در چارچوب کارکرد رسانه‌ای استفاده نشده بلکه توسط یک بلاگر و برای تبلیغات خیابانی مورد سو استفاده قرار گرفته است، گفت: به هر حال فعالیت یک بلاگر هم اگر در فضای رسمی و قانونی انجام شود در چارچوب رسانه تعریف می‌شود اما به محض محرز شدن تخلفات، موضوع در قالب استفاده غیرمناسب از اموال دولتی توسط مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6097441

دیگر خبرها

  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد