Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری افغانستان اعلام کردند که همزمان با شروع نشست عالمان دین در کابل صدای تیراندازی در نزدیکی‌های محل برگزاری این نشست شنیده شده است.

به گزارش گروه بین‍‌‌الملل خبرگزاری دانشجو، صدای تیراندازی در نزدیکی منطقه تجمع روحانیون اسلامی در کابل شنیده شد. صدای تیراندازی پراکنده در ویدئویی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود نیز شنیده می‌شود

همزمان ذبیح الله مجاهد سخنگوی دولت موقت طالبان در توییتی اعلام کرده است که هیچ مشکلی در اطراف تجمع یادشده وجود ندارد و نیرو‌های امنیتی چندین گلوله را به یک مکان مشکوک شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاهدان عینی در این رابطه گفتند که صدای تیراندازی مداوم از نزدیکی محل برگزاری نشست علمای دین (لوی جرگه) که از سوی طالبان برگزار شده است به گوش می‌رسد.

امروز پنج‌شنبه، نشست علمای دینی طالبان در تالار لوی جرگه برگزار شده و جریان دارد. همچنین منابع خبری اعلام کردند که مسئولیت این درگیری را جبهه ملی آزادگان در افغانستان به عهده گرفته و اعلام کرده که هدف از این اقدام از بین بردن نیرو‌های طالبان بوده است.

پیشتر عبدالسلام حنفی، معاون دوم نخست وزیر دولت موقت طالبان در افغانستان روز گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود که نشست علما و بزرگان قومی روز پنجشنبه (امروز) در کابل برگزار خواهد شد.

معاون دوم نخست وزیر دولت موقت طالبان در افغانستان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان این نشست در روز چهارشنبه کابل خواهند رسید، در این خصوص ادامه داده بود: در نشست مذکور موضوعات مختلف از جمله نظام اسلامی، استقلال و وحدت ملی و نیز مسائل اقتصادی و اجتماعی مورد بحث و بررسی خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افغانستان کابل تیراندازی انفجار صدای تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • وقوع انفجار در کابل
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم