Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی اکبر عسکر نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از این خیر و دیگر خیرانی که در حوزه سلامت مشارکت می کنند افزود: این میزان کمک در حوزه درمان شهرستان هزینه می شود.

وی اظهار کرد: در چهار سال گذشته خیران شهرستان برای تجهیز بیمارستان ۳۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف درمانی کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این میزان کمک ها  از سوی بیش از ۱۰۰ نفر در قالب کمک‌ های نقدی و غیرنقدی اهدا شده است اظهار کرد: کمک‌های این افراد صرف خرید ۲ دستگاه دیالیز ، شوک قلب ، ماموگرافی ، رادیوگرافی و عکسبرداری از فک ، دستگاه سی. تی. اسکن و همچنین بهسازی بیمارستان شده است.

این مسوول درمانی ابرکوه ادامه داد: هم اکنون طرح توسعه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی ابرکوه  شامل بخش دیالیز ، ام آری ، فاز سوم سوم طرح توسعه بیمارستان شامل آی سی یو ، بخش زنان و زایمان ، اتاق عمل ، رختشور خانه و ساخت چهار واحد خانه پزشکان ابرکوه در دست ساخت است که برای ساخت و تکمیل این تعداد پروژهای درمانی افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

هم اکنون بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ابرکوه دارای پزشک متخصص و عمومی شامل جراحی عمومی، داخلی، بیهوشی ، قلب‌ و عروق ، زنان و زایمان ، اطفال و رادیولوژی ، روانپزشک ، عفونی و پاتولوژی و طب اورژانس است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها کمک های مردمی ابرکوه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمک های مردمی ابرکوه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کمک های مردمی ابرکوه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900230

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین