Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ جلال الدین اعظمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یادمان شهید امینی مهاباد افزود: امسال با توجه به بهبودی وضعیت کرونا پیش بینی می شود بیش از ۳۰۰ هزار زایر از سراسر کشور از هفت یادمان این استان دیدن کنند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای استقبال و همچنین پذیرایی از این کاروان ها که در قالب گروه های مختلف مردم از اواسط تیرماه به منطقه ما اعزام خواهند شد، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این استان از لحاظ تعداد المان های ملی ثبت شده کشور با تعداد هفت المان در رده هفتم قرار دارد و جزو پنج استان درگیر در جنگ تحمیلی نیز محسوب می شود.

سرهنگ اعظمی اظهار کرد: کاروان های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش های شهدا در بین نسل های جوان بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آن ها کمک می کند.

وی تاکید کرد: رسالت راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، کاروان های راهیان نور با هدف اعزام افراد به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام از سال ۷۶ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۸۴ و با ابلاغ مقام معظم رهبری، ستاد مرکزی راهیان نور در قالب اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ماموریت خود را از سر گرفت. 

به همین منظور ستاد مرکزی راهیان نور با هدف ساماندهی به وضعیت راهیان نور در سال ۱۳۸۳ ذیل ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعریف و در سال ۱۳۸۴ ستاد مرکزی راهیان نور تأسیس شد.

برچسب‌ها مهاباد دفاع مقدس آذربایجان غربی شهید شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد دفاع مقدس آذربایجان غربی مهاباد دفاع مقدس آذربایجان غربی شهید شهدا راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان