Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نشریه آبولا پرتغال فاش کرد که مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس در آستانه پیوستن به یک باشگاه پرتغالی قرار دارد.

تیم تازه لیگ برتری شده چاوز دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی است و او به صورت قرضی راهی این تیم خواهد شد.

این در حالی است که پرسپولیس هنوز مهاجمی جذب نکرده و به همین خاطر با مشکل کمبود بازیکن نیز در خط حمله مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی چندی پیش قراردادش را به مدت پنج سال با پرسپولیس تمدید کرد اما ظاهرا او با پرداخت حق فسخ می تواند بازیکن آزاد شود.

گفته می‌شود باشگاه چاوز که به تازگی به لیگ برتر این کشور رسیده برای سال اول عبدی را قرضی می خواهد و برای سال بعد با پرداخت حق فسخ او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس پرتغال مهدی عبدی پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرتغال مهدی عبدی باشگاه پرسپولیس پرتغال مهدی عبدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد

بارسلونا در آستانه تغییرات بزرگی در خط حمله خود در این تابستان است.

طرفداری | با وجود امیدهای گذرا و چند بازی به یاد ماندنی، بارسلونا در حفظ فرم لازم برای رقابت با غول‌های بزرگ اروپا با مشکل روبرو بوده است.

به گزارش اسپورت، بارسلونا فصل 24-2023 را بدون کسب حتی یک جام به پایان خواهد رساند و ناکامی‌های بلوگرانا باعث شده تا در باشگاه بحث در مورد تغییرات لازم برای بازگرداندن اعتبار بارسا آغاز شود. در کنار بازسازی اعتبار از دست رفته فشارهای مالی نیز باشگاه را مجبور به اتخاذ تدابیر سخت‌گیرانه‌ای می‌کند. این تیم در آستانه تغییرات بزرگی در خط حمله خود در تابستان 2024 مواجه است.

ستاره غیرقابل مذاکره بارسلونا در خط حمله

تنها بازیکنی که در خط حمله بارسلونا غیرقابل دسترس تلقی می‌شود، لامین یامال است. این پدیده 16 ساله استعداد و پتانسیل استثنایی خود را در این فصل ثابت کرده تا به او این اجازه داده شده است نقشی بلندمدت در تیم داشته باشد. بارسلونا به دلیل عملکردهای مداوم یامال در جناح راست در طول فصل و توانایی او برای درخشش در بزرگترین صحنه‌ها، ارزش زیادی برای او قائل است.

علاوه بر این، ایمان و اعتقاد باشگاه به او با این واقعیت ثابت می‌شود که یامال یکی از بهترین نامزدها برای پوشیدن پیراهن شماره 10 در فصل آینده است. در واقع، پیراهن یامال دومین کالای پرفروش در فروشگاه‌های رسمی بارسا در ماه مارس بود.

وضعیت سایر مهاجمین بارسلونا به چه شکل است؟

در مورد خط حمله بارسلونا ابهامات زیادی وجود دارد. سن روبرت لواندوفسکی او را به یک دارایی بالقوه قابل فروش تبدیل می‌کند، در حالی که افزایش حقوق او نیز به عاملی تبدیل شده تا سران بارسا جدی‌تر از قبل به فکر فروش او بیفتند. پیشنهادات برای فران تورس بررسی خواهد شد و رافینیا نیز از آن دسته بازیکنانی است که خواهان خوبی در بازار نقل و انتقالات دارد.

علاوه بر این، وضعیت ویتور روکه اخیراً به دلیل کمبود زمان بازی‌اش صحبت در مورد او زیاد است و مدیر برنامه‌هایش ابراز نگرانی کرده است را هم باید به این لیست اضافه کرد. درنهایت به ژائو فلیکس می‌رسیم. آینده ژائو فلیکس نیز در هاله‌ای از ابهام است، چرا که باشگاه فقط مایل است او را به صورت قرضی جذب کند و حاضر نیست برای خرید دائمی او پول نقد خرج کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!