Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه استان از برخی تخلفات در حوزه آب و برق رنج می برد، گفت: به تخلفات حوزه آب و برق استان البرز رسیدگی شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت البرز برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جواد(ع) اظهار داشت: باید با قدرت و توان بیشتری برای کار در استان البرز پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به  اینکه جلسه شورای اداری یکی از جلسات مهم استان است، افزود:  در این جلسه نباید تنها به ارائه گزارش کار اکتفا کرد.

150 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در استان یزد ساخته می‌شودوضعیت فعلی آب لرستان در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است/ احتمال مشکل در تأمین آب آشامیدنی خرم‌آبادآیت‌الله دری نجف‌آبادی: کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت منابع و مصرف است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مدیران استان عملکرد خود را می توانند به دستگاه‌های استان ارسال کنند، تصریح کرد: همه دستگاه‌های استان باید از اقدامات انجام شده در استان مطلع باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه جلساتی مانند شورای اداری باید برای رفع اشکالات باشد ، گفت: ارائه راهکار و تلاش برای رفع آن باید در این جلسات باید مد نظر قرار گیرد و در برخی از جلسات چنین اقداماتی در استانداری  انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه  به نظرم باید برای پیشرفت کار جنبه‌های تشویقی و تنبیهی  هم اطلاع رسانی شود، تصریح کرد:با کسانی که تخلفی مرتکب می‌شوند باید برخورد جدی انجام شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه تخلف در بخش آب و برق بالا است، گفت: باید با تخلف در حوزه آب و برق برخورد شود و نظارت جدی برای پیشگیری از هرگونه تخلف باید انجام شود.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه برخی محصولات کشاورزی در استان البرز کشت می‌شود که آب زیادی مصرف می کنند، ادامه داد: نباید اجازه کشت محصولات غرق آبی در استان البرز داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه  دستگاه‌های تبلیغی باید در زمینه مصرف آب و برق فرهنگ سازی کنند، ادامه داد؛ استفاده بی رویه در مورد آب و برق نوعی منکر است و  باید در این زمینه اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه در استان البرز باید با استفاده از  جلوه‌های هنری باید به سمت صرفه جویی آب و برق رفت، گفت: دستگاهها برای رفع مشکلات موجود و کمک به هم اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان البرز حوزه آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف