Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی گفت: تاکنون‌ ۵۸۷ زندانی در قالب طرح نذر هشتم در این استان آزاد شده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور ، در اجرای راستای مرحله بیستم پویش مردمی نذر هشتم ، با همت خیرین و نمازگزاران مساجد شهرستان نیشابور و با حضور نمایندگان کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی 14 زندانی نیازمند با بدهی بالغ بر 120 میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید سرباز جانفدا عصر امروز در مراسم طرح نذر هشتم با حضور جمعی از اعضای کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: امروز نیز شاهد آزادی 14 زندانی در نیشابور و در قالب طرح نذر هشتم هستیم.

سربازان مرزبانی استان کرمانشاه حقوق خود را برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اهدا کردند استان کردستان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حائز رتبه برتر کشوری شد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان 29درصد افزایش یافت

وی افزود: در این طرح هر ماه حداقل هشت زندانی به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج علیه السلام از زندان‌های استان آزاد می‌شوند که در این مرحله نمازگزاران مساجد نیشابور بانی خیر بودند و از ابتدای آغاز این طرح تا کنون 587 نفر از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شده اند.

سرباز جانفدا تصریح کرد: در حال حاضر 12 زندان و بازداشتگاه و مراکز اقدامات تأمینی و تربیتی در این استان در حال احداث است.

 مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه وجود زندان نیشابور در مرکز این شهر از لحاظ امنیتی مناسب نیست، بیان کرد: 500 میلیارد تومان برای احداث ساختمان جدید زندان نیشابور با ظرفیت 2 هزار نفر در زمینی به مساحت 40 هکتار مورد نیاز است که اکنون زمین آن تامین شده است.

انتهای پیام/282/ن

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نذر هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی