Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:56:37 GMT

کیه‌لینی: از دعوت به لس‌آنجلس شگفت‌زده شدم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۲۸۵۳

کیه‌لینی: از دعوت به لس‌آنجلس شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی، ستاره کهنه‌کار ایتالیایی و کاپیتان سابق یوونتوس، که اخیرا به تیم آمریکایی لس‌آنجلس اف‌سی پیوسته از این تیم به‌عنوان تیمی فوق‌العاده یاد کرده و می‌گوید از اینکه برای بازی در لس‌آنجلس به لیگ MLS فراخوانده شده، شگفت‌زده و سپاسگزار است.

کیه‌لینی 37ساله بعد از 18 سال درخشش با پیراهن یوونتوس، در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه‌لینی در آخرین بازی خود برای یووه مثل یک اسطوره خداحافظی کرد تا دوران 18 ساله او در یوونتوس با شکوه به پایان برسد. او حالا در کنار گرت بیل در لس‌آنجلس اف‌سی، ماجراجویی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

کیه‌لینی در گفت‌وگو با خبرنگاران آمریکایی گفت:" بگذارید صادق باشم، اولین بار که بازی‌های لس‌آنجلس را دیدم با خودم گفتم ببین چه مدافعین خوبی دارند، پس چرا با من تماس گرفته‌اند؟ این تیم مدافعین بی‌نظیری دارد و تیم خارق‌العاده‌ای است. البته که من می‌توانم به آنها کمک کنم".

ستاره کهنه‌کار ایتالیایی در ادامه گفت:" من نه فقط با بازی در میدان بلکه به‌عنوان یک رهبر می‌توانم به تیم کمک کنم. من اینجا هم‌تیمی‌های خیلی خوبی دارم و این موضوع مهمی است".

با اینکه کیه‌لینی در این مصاحبه، صحبت‌هایی متواضعانه مطرح کرده، رئیس باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی با ستایش از ستاره جدید تیمش گفت:" کیه‌لینی رویای مربی ما و رویای باشگاه ما است. ما در این لیگ هیچ‌وقت بازیکنی مثل او ندیده‌ایم".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیه لینی لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و پنجم سری A تیم‌های یوونتوس و رم به مصاف هم رفتند که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

بعد از گل روملو لوکاکو برای رم، تیم مکس آلگری در این بازی با گل گلیسون برمر موفق شد به تساوی برسد و یک امتیاز را از بازی خارج از خانه کسب کند.

مکس آلگری درمورد عصبانیتش پس از بازی به میکروفون دازن گفت:"ما خطر از دست دادن مسابقه‌ای را داشتیم که نتوانسته در آن برنده شویم، به خصوص در ابتدای نیمه دوم که چندین موقعیت مطلوب داشتیم. طبیعی بود که رم برگشت، بعد خودمان چند موقعیت دیگر داشتیم، سپس در دو دقیقه آخر مدیریتی باورنکردنی روی توپ داشتیم.

4 تساوی متوالی در هفته‌های پایانی؟

قطعا پشیمانیم، طبیعتاً ما می‌توانستیم در این دوره بهتر عمل کنیم، اما فوتبال اینطور است، گاهی اوقات آنطور که می‌خواهی پیش نمی‌رود. ما بعد از شکست خانگی مقابل اودینزه به نوعی فروپاشیدیم. با دانستن اینکه اینتر به وضوح بهتر است و ما 12-14 امتیاز نسبت به تیم‌های نزدیک به رده دوم فاصله داشتیم، طبیعی بود که کمی سرعت تیم کاهش پیدا کند. اکنون برتری خوبی داریم و این فرصت را داریم که شنبه مقابل سالرنیتانا آن را قطعی کنیم.

دانیله ده‌روسی گفت که یوونتوس "بازیکنانی استثنایی" دارد؟

نکته مهم اکنون این است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم، زیرا هدف ما برای لیگ قهرمانان اروپاست، سپس ما فینال کوپا ایتالیا را داریم. باشگاه در پایان فصل ارزیابی خواهد کرد، طبیعتاً بازیکنان خوبی در یوونتوس وجود دارد، اما ما بازیکنانی مانند پل پوگبا، نیکولو فاجولی و البته فدریکو کیه‌زا را از دست داده بودیم.

مدیران باشگاه در مورد آینده شما تصمیم گرفته‌اند؟

نمی‌دانم، باید از باشگاه بپرسید. نکته مهم این است که ما روی فینال کوپا ایتالیا تمرکز کنیم و امیدوارم با کسب سهمیه به لیگ قهرمانان اروپا برگردیم. می‌دانم که در این هفته‌ها تیترهای مربوط به «آینده آلگری» بسیار داغ است، اما زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده است. تنها جایی که هیچکس از من نمی‌پرسد آیا فصل آینده می‌مانم یا نه، زمانی است که به خانه‌ام در لیورنو برمی‌گردم!

دیگر خبرها

  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان