Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خلبان سهیل قیاسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه در لایه های زیرین شبکه فروش بلیت هواپیما، برخی شرکت ها، اشخاص و شبکه های فروش بلیت بطور ناخواسته اقدام به گران فروشی می‌کنند و بدیهی است که این اعمال خلاف نباید بپای شرکت های هواپیمایی نوشته شود؛ شرکت هواپیمایی آتا در کنار سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با خاطیان برخوردهای لازم قانونی را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: برخی پروازهای این شرکت از مبدا تهران به مقاصد تبریز، مشهد، اهواز و بندرعباس در کلاس بیزینس و با بیزینس جت های امبرائر انجام می‌شود و دلیل اختلاف قیمت آن پروازها با سایر بلیت های اکونومی در خدمات ویژه ای است که به مسافران گرامی اختصاص می‌یابد؛ قیمت سایر پروازهای هواپیمایی آتا در کلاس اکونومی با همان نرخ گذشته به مسافران عزیز عرضه می‌ شود.

وی با اشاره به برنامه این شرکت برای افزایش پروازها با بیزینس جت های امبرائر گفت: با افزایش سفرهای هوایی در جهان و درخواست برای افزایش مسیرهای پروازی، نیاز به استفاده از هواپیماهای کوچکتر روز به روز بیشتر می‌شود.

قیاسی از برنامه ریزی این هواپیمایی برای برقراری مسیرهای جدید پروازی با بیزینس جت های امبرائر خبر داد و افزود: در حال حاضر پروازهای هواپیمایی آتا با  بیزینس جت های امبرائر از مبدا تهران به مقاصد تبریز، مشهد، اهواز، بندرعباس و بالعکس انجام می‌شود و در آینده نزدیک پرواز به سایر مقاصد کشور نیز با هواپیماهای امبرائر انجام خواهد شد.

مدیرعامل هواپیمایی آتا اظهار داشت: در زمان حاضر پروازهای بیزینس هواپیمایی آتا با ظرفیت پذیرش ۴۵ مسافر در مسیرهای تهران-تبریز-تهران، تهران-اهواز-تهران، تهران-مشهد-تهران و تهران-بندرعباس-تهران دایر می‌باشد که به زودی سایر مسیرهای پروازی نیز به برنامه هفتگی بیزینس جت های هواپیمایی آتا افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: نرخ نامه مصوب سازمان هواپیمایی کشوری مربوط به بلیت های اکونومی بوده و در خصوص نرخ خدمات ویژه و امکانات مازادی که در پروازهای بیزینس ارائه می‌گردد، هیچ محدودیتی از سوی این سازمان اعمال نشده است.

به گزارش ایرنا در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر گران شدن قیمت پروازهای بیزنس کلاس هواپیمایی آتا در رسانه های محلی آذربایجان شرقی منتشر شد که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز سازمان هواپیمایی کشوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز سازمان هواپیمایی کشوری آذربایجان شرقی تبریز سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی کشوری هواپیمایی آتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس