Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی به جاده سپیدار_ سرفاریاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده در بازدید از منطقه سپیدار بویراحمد در جمع مردم با اشاره به مقاومت مردم این منطقه علیه حکومت طاغوت گفت: قیام مردم سپیدار علیه ظلم و برای به پا داشتن حکومت الهی بود و خدا را شاکریم و قدردان نعمت جمهوری اسلامی که بر محوریت اسلام و توحید و آرای مردم است هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود افزود: ابتدا به خودم سپس از معاونین و مدیران می‌خواهم قدردان مردم و حکومت دینی باشند چرا که در حکومت دینی کارهای ما ارزش الهی پیدا می‌کند و هیچ چیزی در نزد خداوند مانند خدمت صادقانه و بی ریا به مردم نیست.

وی خطاب به مدیران و معاونین حاضر در این برنامه گفت: از همکارانم می‌خواهم هرچه در توان دارند برای استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق محروم بگذارند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سپیدار منطقه قیام‌گر علیه حکومت طاغوت، شهیدپرور و دارای مردمانی نجیب است و باید هر چه در توان داریم برای خدمت به این مردم بگذاریم.

احمدزاده در خصوص جاده سپیدار به سرفاریاب و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: از محل سفر رئیس جمهور ۷۰ میلیارد تومان برای جاده پول گذاشتیم و اگر نیاز باشد این مبلغ را افزایش می‌دهیم.

 وی تنگ تامرادی را یکی از مناظر زیبای گردشگری در کشور دانست و عنوان کرد: مردم از تمام مناطق کشور به این منطقه گردشگری سفر می‌کنند که دستگاه‌های مربوطه رفاهیات این منطقه را تامین کنند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار اختصاص اعتبار برای تعریض جاده تنگ تامرادی شد و  گفت:  ۸ کیلومتر جاده منطقه گردشگری تنگ تامرادی نیاز به تعریض دارد که برای سهولت در دسترسی مردم استان‌های جنوبی، فارس و مناطق گرمسیری اعتبار اختصاص داده  ایمن‌ سازی و از بن‌بست خارج شود.

احمدزاده به وضعیت آب آشامیدنی منطقه سپیدار اشاره کرد و یادآور شد: اگر با حفر چاه یا برداشت آب از رودخانه مشکل آب شرب منطقه حل می‌شود این کار توسط آب و فاضلاب انجام گیرد، ضمن اینکه ظرف یک تا دو ماه آینده طرح جامع آب‌رسانی به این منطقه ارائه شود.

 احمدزاده عنوان کرد: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان پول برای رفع تنش آبی و محرومیت زدایی در اختیار استان است که بخش قابل توجهی به سپیدار اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سپیدار در تقسیمات کشوری دیده شود گفت: عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای سپیدار در دستور کار شرکت گاز استان باشد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچین خواستار رفع مشکل اینترنت در منطقه سپیدار و همچنین آبشار تنگ تامرادی شد و گفت: مشکل اینترنت نه فقط در یک منطقه بلکه در تمام سپیدار باید رفع شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهسازی ۲۳ روستای این منطقه در دستور کار باشد خاطرنشان کرد: همه تعهدات و قول‌هایی که به مردم این منطقه دادیم اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنگ تامرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود