Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صادق حسینی گفت: تا این لحظه همکاری لازم از سوی عوامل ذیربط اجرائی حج در عربستان سعودی با سازمان حج و زیارت ایران صورت گرفته است.

 وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای سیدصادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت و نکات لازم را ارائه کرد.

در این گفتگو، رئیس سازمان حج و زيارت كشورمان با ابراز رضایت از وضعیت و امور حجاج ایرانی و خدمات دهی به آنان، خاطر نشان کرد:در روند ورود حجاج ایرانی به فرودگاه های جده و مدینه و نیز اسکان و انجام مناسک حج تا این لحظه همکاری لازم از سوی عوامل ذیربط اجرائی حج در عربستان سعودی با سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید صادق حسینی حال همگی حجاج کشورمان را خوب عنوان و تاکید کرد هیچیک از زائران ایرانی تا این لحظه با مشکل مواجه نیستند.

حسین امیرعبداللهیان نیز با تشریح رایزنی های خود با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق (عراق بعنوان هماهنگ كننده امور حج بین دو كشور ايران و عربستان ) به منظور تسهیل سفر حجاج عزیز ایران اسلامی به سرزمین وحی، ابراز امیدواری کرد که حج امسال با موفقیت برگزار گردد و رضایت کامل حجاج کشورهای اسلامی از جمله حجاج ایرانی را به همراه داشته باشد.

وزیر امور خارجه در اين تماس رئیس سازمان حج و زیارت را در جریان آخرین گفتگوهای عراقی - سعودی و مناسبات رو به جلوی سیاسی تهران و ریاض قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: حج و زیارت ، وزیر امور خارجه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حج و زیارت وزیر امور خارجه وزیر امور خارجه حجاج ایرانی تا این لحظه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود