Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید از پروژه بیمارستان به آفرین فردیس افزود: پیمانکاران باید در موعد مقرر نسبت به تحویل پروژه ها اقدام کنند و دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان مربوطه نیز در این راستا همراهی ویژه ای داشته باشند.

استاندار البرز همچنین در این بازدید به دیدار خانواده شهید محسن میربراتی و ایثارگر ۷۰ درصد علی نجاری در فردیس رفت و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تلنگری برای مسئولان به منظور حفظ و حراست از آرمان های والای انقلاب اسلامی و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی در پایان نیز از یک مدرسه خیرساز در شهرک وحدت بازدید کرد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری شهرستان فردیس با کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی، فضای آموزشی و فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مواجه است.

برچسب‌ها البرز فردیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی البرز فردیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، اظهار داشت: این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

وی با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ‌وخم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه‌وبودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تأمین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت‌گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

استاندار لرستان، افزود: برای تأمین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می‌تواند به‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تأکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تأمین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

کد خبر 6088478

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند