Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایزابل برگری گفت : تجربه پاندمی کووید۱۹ باعث شد تا یک تجربه مهمی در این زمینه به دست آید و اکنون تمامی جهان پتانسیل برخورد با یک پاندمی دیگر را دارد.

وی گفت: قطعا کشور‌ها و سازمان‌های جهانی وجود دارند که از ایران حمایت می‌کنند، باید از این فرصت برای ارتقای سطح مدیریت بهداشت کشور بهره برد.

او گفت: در اجرای برنامه مقابله با بیماری‌های تنفسی در کشور، موضوع آمادگی، همکاری تمامی افراد و مسئولان جامعه در اجرای آن و پوشش افراد تحت خسارت در سیستم بهداشتی بایستی بررسی و عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگری گفت : ایران در اجرای این برنامه جزو کشور‌های پیشتاز بوده و نباید از سرعت اجرای آن و فعالیت سیستم بهداشتی کاسته شود. باید از سند تهیه شده برای مقابله با بیماری‌های تنفسی پشتیبانی کرد و آن را در فضای بین سازمانی به کار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!