Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@12:18:05 GMT

آرتور ملو به بارسلونا پیشنهاد شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۳۵۹۸

گویا این بازیکن برزیلی دوباره به نیوکمپ برمی‌گردد.

آرتور ملو، هافبک خلاق برزیلی، قصد دارد یوونتوس را ترک کند؛ ناهنگاهنگی سبک بازی یوونتوس با خلاقیت های آرتور و فرصت بازی کم این بازیکن، از دلایل تصمیم می‌باشد. ‌

طرفداری | به گزارش جرارد رومرو، اخیرا به بارسلونا پیشنهاد شده است تا شرایط جذب آرتور ملو از یوونتوس را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می‌رسد، در صورت جدی شدن علاقه بارسلونا، تنها به صورت قرضی این بازیکن برزیلی به نیوکمپ برگردد.

 آرتور ملو در تابستان 2020 در یک انتقال عجیب بارسلونا را به مقصد یوونتوس ترک کرد. با این حال گفته شده ژاوی سبک بازی آرتور را می‌پسندد.

آرتور خودش هم مایل است تا یوونتوس را ترک کند زیرا از زمانی که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این تیم شده است، تغییری در سبک بازی بیانکونری رخ داده است. این تیم بیشتر فیزیکی بازی می‌کند و آرتور با جثه کوچکش و حرکات خلاقانه اش در این سبک بازی، نادیده گرفته می‌شود.

رم و آرسنال اخیرا به دنبال جذب آرتور بودند. به نظر می‌رسد درصورت جدایی فرنکی دی یونگ، بارسلونا می تواند گزینه‌ای جدی برای آرتور ملو باشد.

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه "کاپیتان" اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرتور ملو سبک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم