Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ملی پوش تنیس روی میز ایران از حضور در مسابقات مجارستان انصراف دادند.

به گزارش ایران اکونومیست، بازیکنان ملی پوش تنیس روی میز ایران پس از پایان لیگ های اروپایی، در مسابقات بین المللی شرکت کردند تا برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و سپس قهرمانی جهان آماده شوند.

نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی و امین احمدیان در تورهایی کروواسی و اسلوونی شرکت کردند و طبق برنامه قرار بود که در مسابقات مجارستان هم شرکت کنند و سپس به ایران برگردند و اردوهای آمادگی برای بازی های قونیه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادران عالمیان تصمیم گرفتند از حضور در مسابقات مجارستان انصراف دهند و فقط هدایی و احمدیان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

نوشاد به دلیل خستگی زیاد، از مسابقات انصراف داد و نیما هم بعد از مسابقه اسلوونی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شد و همچنین تکلیف حضورش در جدول مسابقات مجارستان مشخص نبود از این رو از حضور در مسابقات مجارستان کناره گیری کرد.

با توجه به اینکه بازیکنان ایران مدتی در تورهای جهانی شرکت نکرده بودند، در رنکینگ جهانی افت داشتند اما پس از حضور در تورهای اسلوونی و کرواسی ارتقاء جایگاه داشتند.

*رنکینگ چهار ملی پوش ایران:

۸۳- نوشاد عالمیان

۱۱۰- امیرحسین هدایی

۱۳۸- نیما عالمیان  

۱۶۰- امین احمدیان

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی تنیس روی میز ، نیما عالمیان ، نوشاد عالمیان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز نیما عالمیان نوشاد عالمیان مسابقات مجارستان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟