Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو انتشار خبری در خصوص اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به هواپیمایی آتا با موضوع اصلاح قیمت بلیت برخی مسیر‌های پروازی موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی منتشر می‌گردد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این اطلاعیه آمده است:


۱: شرکت هواپیمایی آتا همواره در تمامی امور به مصوبات شورای عالی هواپیمایی کشوری پایبند بوده و هرگز خارج از مصوبات آن شورای محترم نسبت به اعمال تغییر در قیمت خدمات پروازی اقدام ننموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در لایه‌های زیرین شبکه فروش بلیت هواپیما برخی شرکت‌ها، اشخاص و شبکه‌های فروش بلیت بطور ناخواسته اقدام به گران فروشی می‌کنند و بدیهی است که این اعمال خلاف نباید بپای شرکت‌های هواپیمایی نوشته شود. شرکت هواپیمایی آتا در کنار سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با خاطیان برخورد‌های لازم قانونی را انجام خواهد داد.

۲: برخی پرواز‌های این شرکت از مبدا تهران به مقاصد تبریز، مشهد، اهواز و بندرعباس در کلاس بیزینس و با بیزینس جت‌های امبرائر انجام می‌شود و دلیل اختلاف قیمت آن پرواز‌ها با سایر بلیت‌های اکونومی در خدمات ویژه‌ای است که به مسافران گرامی اختصاص می‌یابد.

شایان ذکر است قیمت سایر پرواز‌های هواپیمایی آتا در کلاس اکونومی با همان نرخ گذشته به مسافران عزیز عرضه می‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرودگاه بلیط هواپیما هواپیما هواپیمایی آتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان