Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو گفت: تصمیم در مورد مشارکت رئیس جمهور پوتین در اجلاس سران گروه ۲۰ در زمان مقتضی اتخاذ خواهد شد و هنوز هیچ برنامه ملموسی در زمینه گفتگوها با واشنگتن وجود ندارد.

پسکوف همچنین گزارش رسانه‌ها درباره درخواست میانمار از روسیه برای تأمین نفت گفت که هیچ سفری از سوی رهبران این کشورها برنامه ریزی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نسبت به تحریم اجلاس سران گروه ۲۰ در صورت حضور پوتین هشدار داده بود، هرچند او گفته بود که تردید دارد که رئیس جمهور روسیه به این رویداد که قرار است در نوامبر در اندونزی برگزار شود، بیاید.

پسکوف همچنین درباره مبادله اسیران جنگی با اوکراین گفت: مهمترین چیز برای ما بازگشت همه نیروهای نظامی است که برای حق زندگی افراد در جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک می‌جنگند و بازگشت آن‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم.

پیش از این، کاخ کرملین روز پنجشنبه اعلام کرده بود که مذاکرات صلح با اوکراین در صورتی امکان‌پذیر است که کی‌یف تمام شروط روسیه را برآورده کند. سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی که درباره این شروط پرسیده شده بود، گفت: مقامات اوکراین شروط مورد نظر مسکو را می‌دانند.

پسکوف همچنین اتهامات کی‌یف و کشورهای غربی درباره سرقت غلات اوکراین توسط روسیه را رد کرد و گفت: روسیه هیچ غله‌ای را ندزدیده است.

کد خبر 5527678

منبع: مهر

کلیدواژه: واشنگتن میانمار روسیه کرملین پوتین دیمیتری پسکوف اوکراین ایالات متحده امریکا بوریس جانسون مسکو انگلیس اندونزی روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا ناتو ایران عراق فلسطین جو بایدن مسکو جنگ اوکراین ترکیه عربستان سعودی حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اینکه طرف اوکراینی در خط مقدم جبهه، به شدت وحشت زده شده است، گفت که روسیه حالا باید عملیات نظامی را به سرانجام برساند.

به گزارش مهر، پسکوف تاکید کرد: در خط مقدم جبهه، طرف اوکراینی به شدت ترسیده است. اطلاعات دسته اولی که در اختیار داریم حاکی از آن است که در آن سوی میدان جنگ، ترس رو به افزایش است. نکته حائز اهمیت این است که همین روند و تحرک را حفظ کنیم. خیلی اهمیت دارد که متوقف نشویم و اهداف عملیات نظامی را محقق کنیم.

اظهارات پسکوف در حالی است که پنتاگون به‌تازگی از بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار رونمایی کرد. علاوه بر این، بسته ۶۱ میلیارد دلاری کاخ سفید سرانجام پس از ماه‌هاست بن‌بست در کنگره آمریکا، به تصویب مجلس نمایندگان رسید. در عین حال، وزارت دفاع روسیه از افزایش شمار قربانیان ارتش اوکراین در خط مقدم جبهه خبر داده است.

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد