Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک نشینان رژیم صهیونیستی برای چندمین روز متوالی تحت چتر حمایتی نظامیان این رژیم «مسجدالاقصی» را مورد تعرض قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سلسله اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان همچنان ادامه دارد. ده‌ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست در سایه حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست پس از ورود به صحن‌های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعار‌های ضد اسلامی کردند. به دنبال این یورش وحشیانه، درگیری‌هایی نیز میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان به وقوع پیوست.

این در حالی است که پیشتر «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی سخنانی را در خصوص طرح‌ها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و مسجدالاقصی، مطرح کرد.

خطیب مسجدالاقصی در این خصوص اظهار داشت: طرح‌های رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی هرگز محقق نخواهد شد و ملت فلسطین به هیچ وجه اجازه سیطره این رژیم بر هیچ بخشی از این مسجد را نخواهد داد.

این شخصیت فلسطینی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در جمعه «پاسداران به رغم تبعید» دعوت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرک نشینان صهیونیست رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه همزمان با عید پسح (مراسمی متعلق به یهودیان) با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست هم امروز همزمان با عید پسح به مسجدالاقصی تعرض کرد.

این در حالی است که گروه‌های فلسطینی در روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی از مردم فلسطین خواسته اند که در راستای تقابل با تعرضات صهیونیست‌ها و مراسم های آنها در اعیاد یهودی در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی، به طور حداکثری در این مسجد شریف حضور داشته باشند.

کد خبر 6086278 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم