Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@06:42:52 GMT

فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار مینیاتور ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۴۲۴۶

فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار مینیاتور ایران

 

فرقی نمی‌کند شغلی داشته باشید که بنابر موقعیت خود، به ابزار یا رنگ‌ها نیاز دارید، یا اینکه جزء افرادی هستید که علاقه خاصی به دنیای رنگ و ابزار آلات دارند. قطعا این را می‌دانید که رنگ‌ها و ابزار آلات، دنیای متنوعی دارند و همین موضوع باعث شده است که افراد زیادی به دنبال کسب اطلاعات در مورد کار با ابزار آلات یا حتی خرید آن‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ممکن است این علاقمندی به دلیل موقعیت شغلی شما و الزام استفاده از این ابزار باشد یا اینکه واقعا به خرید ابزار آلات برای انجام دادن کارهای خانه نیاز داشته باشید.فروشگاه‌های مختلفی در زمینه فروش رنگ و ابزارآلات فعالیت دارند، اما ما در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد فروشگاه خرید اینترنتی رنگ و ابزار مینیاتور ایران با هم صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت یک منبع معتبر برای خرید رنگ و ابزار، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید خریدهایتان را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.

کمی در مورد فروشگاه مینیاتور بدانیم

فروشگاه مینیاتور، یکی از فروشگاه‌های معتبر و فعال در زمینه  خرید اینترنتی ابزارآلات و همچنین خرید اینترنتی رنگ است. دسته‌بندی‌های مختلفی در این فروشگاه از ابزار آلات وجود دارد که هرکدام از برندهای مختلفی هستند و با توجه به حجم و اندازه‌ای که دارند، از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. از این دسته‌بندی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ (اعم از پلاستیک، روغنی، اکریلیک، اسپری، نما، نما، شاپون و جوهر، سلولزی و غیره...) چسب (چوب، کاغذی، فوری، چوبی،سنگ، کاشی، کاغذ دیواری و...) حلال و پرایمر (تینر روغنی، تینر فوری، روغن الیف) ابزارهای سایش و برش (برگه‌ای، پارچه‌ای) پودر و خمیرهای هنری و صنعتی (اکلیل دار، رنگی، گچ بتونه، مل) غلطک و قلم (قلم، غلطک، سینی، دسته غلطک) ابزار آلات و یراق آلات (تیغه و کاتر، لیسه و کاردک) و...

گاها برای شما هم پیش آمده که حتما به رنگ و ابزار آلات باهم نیاز داشته باشید و مجبور هستید هرکدام را از فروشگاه‌های مختلفی تهیه کنید! دسته‌بندی‌های مختلف این سایت و تنوع بالای محصولات آن باعث شده است که شما بتوانید هر ابزاری را که به آن نیاز دارید، به جای خرید تک تک، یکجا با هم بخرید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

فروشگاه مینیاتور ایران، بر اساس پایبندی سه نسل به سه اصل همیشگی؛ تضمین اصالت کالا، تضمین قیمت کالا، تضمین بازگشت کالا اقدام به راه اندازی خرده فروشی آنلاین با برند تجاری مینیاتور کرده است و برای اینکه رضایت شما را جلب کند، بخشی به نام مشاوره خصوصی دارد که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات شما باشد.

چرا فروشگاه مینیاتور؟

ویژگی‌هایی که فروشگاه مینیاتور را نسبت به سایر فروشگاه‌های دیگر متمایز می‌کند، به اندازه‌ای است که باعث شده است خیلی از افراد به‌جای مراجعه حضوری به فروشگاه‌های مختلف، تمامی سفارشات خود را از همین سایت ثبت کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. از مهمترین ویژگی‌های فروشگاه مینیاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضمانت بازگشت کالا پشتیبانی آنلاین 7 روزه هفته به صورت 24 ساعته امکان پرداخت در محل ضمانت اصل بودن کالا ارسال سریع

اگر به هر دلیل از کالای ارسال شده رضایت نداشتید، می‌توانید به‌راحتی کالا را مرجوع کنید و کالاهای دلخواهتان را به جای آن تحویل بگیرد.

اگر همزمان به خرید رنگ نیاز دارید و در کنار آن هم می‌خواهید لیستی از ابزار آلات را تهیه کنید؛ به‌طور کلی، اگر قرار است سبد خریدهایتان متنوع از خریدهای مختلف باشد و توان پرداخت آن را ندارید، اصلا نگران نباشید! شما می‌توانید تمامی کالاهایتان را سفارش دهید و مبلغ نهایی را درب منزل پرداخت کنید.

علاوه براین، وقتی به سایت مراجعه می‌کنید، با انتخاب هر دسته‌بندی، می‌توانید لیستی از «به روز ترین محصولات» را مشاهده کنید؛ این کار می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید محصولات جدید با برندهای به‌روز را بشناسید و بهتر بتوانید برای خرید خود تصمیم بگیرد. در فروشگاه مینیاتور، برندهای معتبر رنگ و تجهیزات مرتبط برای کاربران نمایش داده شده است. اگر در بین هزاران برند رنگ، نمی‌دانید کدام معتبرتر است و کیفیت بالایی دارد، به راحتی با مراجعه به این سایت می‌توانید رنگ باکیفیتی خریداری کنید.

حتی بخشی به نام مقالات آموزشی و جالب در مورد رنگ آمیزی ساختمان در سایت مینیاتور برای عزیزان در نظر گرفته شده است که با مطالعه آن‌ها می‌توانید به راحتی پاسخ هر سوالی را که در این زمینه دارید، دریافت کنید.

بخشی به نام آموزش نقاشی در فروشگاه مینیاتور برای کاربران در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید سوالات خودتان را در مورد ترکیب رنگ، میزان رنگ برای اندازه فضایی که قرار است رنگ آمیزی شود، ست کردن رنگ با مبلمان و ... بپرسید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه از مشاوران مینیاتور دریافت کنید. به طور کلی لازم است این را بگوییم که شما فقط کافی‌ست، قصد رنگ‌آمیزی داشته باشید، بقیه‌ مسیر با ما.

خیلی از افراد در موقع خرید آنلاین؛ دغدغه دارند که کالا را چه زمانی تحویل می‌گیرند. مینیاتور، علاوه بر ارسال سریع کالا، یک ویژگی متمایز دیگری هم دارد و آن این است که اگر خریدتان را انجام دادید، یک کد رهگیری به شما داده می‌شود که به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت، در قسمت «پیگیری سفارش» کد رهگیری را وارد کنید و از وضعیت ارسال کالاهای خود اطلاع داشته باشید.

سخن  پایانی

اگر در آینده‌ای نزدیک برای برخی از کارهای نقاشی و تزئین آماده می‌شوید، یا اینکه بنا بر هر دلیل به رنگ و ابزار آلات نیاز دارید؛ ممکن است بخواهید از این ابزارها در ابتدای پروژه استفاده کنید یا اینکه در مرحله آماده‌سازی، به آن‌ها نیاز داشته باشید. در هرحال، اولین قدم شما این است که مطمئن شوید که محصولات باکیفیت خریداری می‌کنید. فرقی نمی‌کند که بخواهید، خرید چسب داشته باشید، یا پودرهای خمیری و صنعتی یا اینکه بخواهید ابزارآلات یا یراق‌آلات سفارش دهید، در هر صورت نیازمند شناخت یک فروشگاه معتبر هستید. فروشگاه رنگ مینیاتور، بهترین‌ها را برای شما در نظر گرفته است.

به سادگی، هدف ما این است که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات تزئینی و ابزارآلات را به شما ارائه دهیم و سعی کنیم با دادن مشاوره تخصصی به شما در این زمینه، کمک کنیم خرید خوبی داشته باشید. شما می‌توانید به راحتی تمامی کالاهای موردنظر را به صورت یکجا، آنلاین از این فروشگاه بخرید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرد. درخواست شما در کمترین زمان ممکن در هر نقطه‌ای از ایران تحویل داده می‌شود.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین

به گزارش صدای ایران از یورونیوز، سرگرد ایلیا یولاش سخنگوی نیروی هوایی اوکراین می‌گوید نمی‌تواند روزی را بدون صدای پهپاد‌های «انتحاری» ایرانی  به یاد بیاورد.

به گفته وی از ماه اوت سال ۲۰۲۲ سربازان اوکراینی که با روسیه می‌جنگند مجبور شده‌اند با هواپیما‌های بدون سرنشین ایرانی معروف به «شاهد» مبارزه کنند؛ پهپاد‌هایی که به هنگام اصابت «همه چیز را نابود می‌کنند.»

آقای یولاش به یورونیوز می‌گوید: «اگر یک پهپاد شاهد به ساختمانی قدیمی و پر از آدم برخورد کند، آن را کاملاً ویران خواهد کرد.»

پهپاد‌های شاهد در حمله اخیر ایران به خاک اسرائیل نیز مورد استفاده قرار گرفتند. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود: «صدای پهپاد‌های شاهد، این ابزار‌های وحشت، در آسمان خاورمیانه و اروپا یکسان است».

او اضافه کرد: «این صدا باید به عنوان زنگ خطری برای جهان آزاد باشد و نشان دهد که تنها اتحاد و عزم ما می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد و از گسترش وحشت در سراسر جهان جلوگیری کند.»



پهپاد شاهد چیست؟

پهپاد‌های شاهد، هواپیما‌های بدون سرنشین یکبار مصرف، دوربرد و دارای مهمات هستند. تا زمانی که اپراتور این پهپاد‌ها هدفی را برای منفجر کردن انتخاب کند، آنها می‌توانند در اطراف یک منطقه چرخ بزنند.

مقامات رسمی اوکراین می‌گویند چند نوع پهپاد شاهد وجود دارد که توسط روسیه در اوکراین استفاده می‌شود. از این مدل‌ها می‌توان به شاهد ۱۳۶ و شاهد ۱۳۱ اشاره کرد که پیشتر توسط ایران ساخته شده‌اند.

با این حال گفته می‌شود روس‌ها نام مدل جدید این پهپاد را به دلیل استفاده در اوکراین به «Geran-۲» تغییر داده‌اند، هرچند مشخص نیست تعداد آنها چقدر است.

جان هاردی، معاون بخش روسیه بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها، می‌گوید: «پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ با سر جنگی ۴۰ کیلوگرمی برای روسیه جهت تخریب زیرساخت‌های حیاتی و دفاع هوایی اوکراین ارزان و مفید بوده‌اند.»

آقای هاردی می‌گوید قیمت ارزان به این معنی است که روس‌ها احتمالاً ۵۰ هزار دلار برای هر عدد از آنها می‌پردازند. این در شرایطی است که یک گزارش نیویورک تایمز به نقل از کارشناسان، قیمت آنها را تنها ۲۰ هزار دلار برآورد کرده است.

اولین حمله در کی‌یف با این پهپاد‌ها در ماه اوت ۲۰۲۲، چهار کشته برجا گذاشت و از آن زمان تا کنون سربازان اوکراینی در خط مقدم با شاهد‌ها درگیر بوده‌اند.

در یک گزارش اطلاعاتی ایالات متحده در اواسط سال ۲۰۲۲ آمده است: «پس از ته کشیدن شدید ذخایر مهمات هدایت دقیق روسیه در ماه‌های آغازین جنگ، ایران پهپاد‌هایی را برای پشتیبانی از مسکو جهت حمله به اوکراین در اختیار این کشور قرار داد.»

ایلیا یولاش می‌گوید روس‌ها به صورت گروهی از پهپاد‌ها استفاده می‌کنند و آنها را در جهات مختلف به کار می‌گیرند تا سیستم دفاع هوایی اوکراین را «خسته کنند». وی اضافه کرد: «آن‌ها همچنین ممکن است پنج روز از این پهپاد استفاده کنند و [در]روز ششم، نوع دیگری از پهپاد را پرتاب کنند.»

یوری ایهنات، که پیش از این در نیروی هوایی اوکراین خدمت کرده است، به رسانه ایندیپندنت کیف می‌گوید که پهپاد‌های شاهد معمولاً در امتداد بستر رودخانه‌ها و جاده‌ها حمله می‌کنند، زیرا برای رادار ضدهوایی اوکراین دشوارتر است که پهپاد‌ها را بر فراز آب تشخیص دهد و ردیابی کند. همینطور صدای پهپاد‌ها با صدای عبور خودرو‌ها خنثی می‌شود و به همین خاطر جاده‌ها مسیری بهتر برای آنها محسوب می‌شوند.

اوکراین به مرور زمان رادار‌های مختلفی را برای ردیابی نحوه عبور پهپاد‌ها از حریم هوایی خود به خدمت گرفته و با استقرار یک «واحد آتش سیار» از لیزر و استینگر برای سرنگونی پهپاد‌ها استفاده می‌کند.



آقای یولاش با بیان اینکه امروزه تقریباً تمام پهپاد‌های پرتاب‌شده به وسیله روسیه توسط ارتش اوکراین منهدم می‌شوند، می‌گوید از آنجایی که پهپاد‌ها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارند ردیابی آن «بسیار ساده‌تر» از سایر سلاح‌ها است.

آقای هاردی می‌گوید پهپاد شاهد «مهمترین» کمکی است که ایران به ارتش روسیه کرده است، چرا که آنها توانسته‌اند خسارت عمده‌ای به اوکراین وارد کنند.

ایران ارسال یا ساخت پهپاد برای روسیه برای «جنگ علیه اوکراین» را تکذیب کرده است، با این حال آمریکا و اتحادیه اروپا شرکت‌های ایرانی سازنده پهپاد را تحریم کرده‌اند و می‌گویند که این کشور هواپیما‌های بدون سرنشین به روسیه داده است.

اورزولا فن‌د‌رلاین، رئیس کمیسیون اروپا، سال گذشته در بیانیه‌ای گفته بود «سپاه پاسداران ایران پهپاد‌های شاهد را برای حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی در اوکراین در اختیار روسیه گذاشته است.»

آقای هاردی می‌گوید که به طور کلی رابطه تهران و مسکو پس از تهاجم تمام‌عیار روسیه و با روی آوردن روسیه به ایران برای دریافت سایر کمک‌های نظامی عمیق‌تر هم شده است.

وی اضافه می‌کند در ابتدا ایران قطعات هواپیما‌های بدون سرنشین را به روسیه می‌فرستاد تا در آنجا مونتاژ شده و در خط مقدم مستقر شوند. اکنون، اما گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ایران به روسیه کمک کرده تا کارخانه‌های خود را توسعه داده و پهپاد‌ها را به صورت محلی بسازد.

یک گزارش روزنامه واشنگتن پست در ماه اوت ۲۰۲۳ نشان داد که هدف روسیه تولید ۶ هزار پهپاد در داخل مرز‌های این کشور تا سال ۲۰۲۵ است. امری که به لطف یک «معامله تسلیحاتی میلیارد دلاری» با تهران قابل انجام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!