Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به اعتراف دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به دلیل ناتوانی در صحنه رزم، می‌خواهد با روش‌های مذبوحانه همچون تحریم‌ها و جنگ فرهنگی به اهداف سخیف خود دست یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از جوین، سردار دریادار پاسدار علی فدوی در یادواره شهدای شهرستان جوین خراسان رضوی افزود: عظمت زنان و مادران شهید و همسران و فرزندان شهدای ما آن قدر زیاد است که تلاش های مذبوحانه آنها در حوزه فرهنگ و عفاف دشمن را با شکست مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دلدادگان انقلاب اسلامی در صحنه‌های جنگ جان خود را برای انقلاب در کف دست گرفتند و امروز در صحنه‌های جدید با توانمندی‌هایی که در اختیار دارند دشمن را با شکست مواجه خواهند کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: هم اکنون بیش از ۴۳ سال است که جبهه حق اسلامی در برابر همه شرارت‌ها، ظلم‌ها و حملاتی که جبهه باطلِ شیطان بزرگ و هم پیمانان ضعیف او تشکیل داده اند ایستادگی کرده و هر روز شکستی جدیدتر را به آنها تحمیل می‌کند.

فدوی افزود: سال‌های طولانی است که به برکت خون شهدا و دلدادگی رزمندگان، اقدام علیه ایران اسلامی به ذهن هیچ دشمنی خطور نمی‌کند. حماسه بزرگی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آفریدند و تقدیم شهدای اسلام مهر تثبیتی بر این شجاعت ها بود که هم اکنون بیش از ۳۰ سال می گذرد و حتی یک تیر به سوی انقلاب اسلامی شلیک نشده است. 

وی ادامه داد: همه قدرت‌ها و استعمارگران دنیا طی هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که این انقلاب بزرگتر از حد تصور آنان است و نه تنها قدرت دفاع از خود دارد بلکه شکست را بر دشمنان خود تحمیل می‌کند. 

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: هیچ کشوری جز ایران اسلامی در دنیا نیست که بتواند تمام تصمیمات خود را در برابر ابرقدرت‌های ظاهری دنیا به منصه ظهور برساند چرا که قدرت پوشالی دشمنان در دل رزمندگان اسلام هیچ تجلی و فروغی ندارد.

فدوی ادامه داد: آنچه در قلوب رزمندگان اسلام تجلی دارد قدرت دلدادگان انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری تصمیم می‌گیرد و آنها با قدرت عمل می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: در عالم به جز حزب خدا و حزب شیطان حزب دیگری وجود ندارد و حزب شیطان همواره شکست خواهد خورد. 

فدوی با هشدار نسبت به یارگیری دشمن در داخل کشور افزود: همه باید مراقب باشند تا فریب شیطان را نخورند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در جلسه هیأت عمومی که صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز معلم گفت: در آستانه دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و اندیشمند و اسلام شناس نامی این عصر مرحوم شهید مطهری هستیم که این روز به حق روز معلم نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: شهید مطهری یکی از ذخایر علمی کشور و از اساتید فلسفه و کلام اسلامی و تفسیر قرآن بود و آثار بسیاریدر موضوعات مختلف نگاشته است و تأمل عمیق در مسائل مختلف اندیشه اسلامی را در بیانات و کلمات زیبایی بیان فرمودند.

حجت الاسلام منتظری گفت: روز معلم روز بسیار مهمی است، در مکتب آسمانی اسلام شاید موضوعی مهمتر از مسأله علم نداشته باشیم، اولین آیه‌ای که بر پیامبر نازل شد به خوبی جایگاه علم در دین مبین اسلام را مشخص کرده است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره علق تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایند: اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ ... آیات نورانی قرآن مکتب تعلیم و تربیت اسلامی را به زیبائی هرچه تمام ترسیم کرده است و به تناسب اهمیت علم برای سعادت بشر، جایگاه معلم نیز روشن و مشخص است.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد:علم هنگامی که در ظرف انسان مومن قرار گیرد مثل یک مشعل نورانی است که راه تاریک زندگی هر انسانی را روشن می‌کند؛ پیامبر اکرم (ص) فرمود: "إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما" من معلم برانگیخته شده‌ام و ائمه اطهار و بزرگان دین نیز هر یک معلمانی برجسته و راهنمایانی بسیار شایسته بوده اند.

وی تصریح کرد: معلم حق فراوانی به گردن همه دارد و تاثیر گسترده‌ای در تشکیل ساختار شخصیت انسان دارد به گونه‌ای که یک فرد در طول دوران تحصیل از پیش دبستانی تا دانشگاه در ارتباط مستقیم با معلم قرار دارد و این معلم است که می‌تواند شخصیت وجودی انسان را بسازد.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: امیرالمومنین (ع) می‌فرماید: "کسی که یک حرف به من بیاموزد من را بنده خودش کرده است" این سخن به روشنی جایگاه علم و معلم را در اسلام نشان می‌دهد، مقام معلم مقام والایی است و معلمان وارثان انبیاء شمرده می‌شوند.

رئیس دیوان عالی کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا اظهار داشت: حوادث اخیر در قلب کشور‌های غربی توسط دانشجویان دانشگاه‌های دنیای غرب و برخی کشور‌های اروپایی در دفاع از مردم مظلوم غزه نشان داد که وجدان مراکز علمی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بیدار شده است و نمی‌توانند در برابر جنایت‌ها، وحشی گری، نسل کشی وآدم کشی علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کنند.

وی ادامه داد: موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم غزه به گونه‌ای است که رژیم غاصب صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار و آمریکا با اتخاذ سیاست‎های پنهانش نتوانسته اند؛ این اعتراضات و موج بیدار باش و آگاهی را سرکوب کنند، موجی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی است؛ روزی که امام راحل (ره) فرمودند انقلاب صادر می‌شود، معنی و مفهوم آن را در اعتراضات اخیر دانشجویان آمریکا مشاهده می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: دنیا در ظلم و ستم باقی نخواهد ماند و ان شاءالله با آمدن منجی حقیقی، عدل و داد به دست منجی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین روز کارگر را به کارگران عزیز و زحمت کش که یکی از ارکان تاثیرگذار در رشد و پیشرفت کشور هستند تبریک گفت و افزود: اگر قشر کارگر نباشد؛ قطعاً زندگی مختل خواهد شد، روز کارگر را به کارآفرینان و کارگران که با تولیدات خود گام‌های پیشرفت کشور را در عرصه اقتصادی استوارتر نموده اند؛ تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به جایگاه کارگر در اسلام تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) ۱۴۰۰ سال پیش دست کارگر را بوسید و این نمادی از اهمیت جایگاه کار و‌کارگر در اسلام است که نمونه‌ای از آن را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید.

گفتنی است: گزارش پرونده‎های اصراری حقوقی در جلسه امروز هیأت عمومی با موضوع عسرو حرج زوج و زوجه در خصوص طلاق، مورد بررسی قرار گرفت؛ که رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به تشکیل کارگروه خانواده در دیوان عالی کشور از قضات حاضر در جلسه خواست ضمن آسیب شناسی پرونده‌های طلاق، راهکار‌های خود را در این زمینه ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد