Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا عنایتی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوای مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۷ درجه سلسیوس خواهد رسید که این میزان در اواسط هفته آینده تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

او گفت: دمای هوای مشهد فردا با ۲ درجه افزایش نسبت به امروز، به ۳۹ درجه خواهد رسد، اما از روز یکشنبه هفته آینده روند کاهشی دما در این شهر آغاز خواهد شد به طوری که تا روز سه شنبه دمای هوا در این شهر به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارشنبه پدیده غالب در این بازه زمانی، وزش باد شدید و خیلی شدید، به خصوص در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

عنایتی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از خواف با ۶۸ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

او گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۳ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی۲۴ ساعت گذشته، شهرستان‌های فریمان و مه ولات به ترتیب با کمینه دمای هوای ۱۷ و ۴۴ درجه سلسیوس خنکترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی خراسان رضوی پیش بینی هواشناسی گرمازدگی درجه سلسیوس خراسان رضوی دمای هوای هوای مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود