Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@22:46:21 GMT

شریک زندگی من چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۴۴۸۷

شریک زندگی من چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

در تعریف شرکت گفته‌اند: شرکت (عقدی یا اکتسابی) به این معناست که:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود گلزاری ازدواج خانواده سلامت خانواده روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود

اسطوره منچستریونایتد پس از ۱۷ سال، دوباره پدر فرزندی تازه از راه رسیده خواهد شد. 

رایان گیگز، ستاره سابق ولز و منچستریونایتد، در سن ۵۰ سالگی و با شریک زندگی‌اش زارا چارلز، برای سومین بار پدر خواهد شد. گفته می‌شود او و معشوقه ۳۶ ساله‌اش، منتظر به دنیا آمدن فرزندشان در اواخر سال جاری هستند.

طرفداری | به گزارش ولز آنلاین، دوستان این زوج گفته‌اند که آن‌ها از این خبر بسیار هیجان‌زده هستند و مشتاقانه در انتظار تولد فرزندشان به سر می‌برند. هافبک سابق تیم ملی ولز، دو فرزند از همسر سابق خود، استیسی کوک، دارد: لیبی ۱۹ ساله و زک ۱۷ ساله که در حال حاضر در آکادمی باشگاه شفیلد یونایتد عضویت دارد.

زارا که یک مدل است، از سال ۲۰۲۱ با گیگز، در رابطه بوده است و در طول دادگاه او به اتهام تعرض به شریک سابقش، کیت گریویل، در کنار او حضور داشت. گیگز اتهامات مربوط به رفتار اجباری علیه معشوقه سابق خود را در طول یک دوره سه ساله رد نمود و همچنین هرگونه تعرض به خانم گریویل و خواهرش، اِما، در سال ۲۰۲۰ را تکذیب کرد.

پس از این‌که جلسه اولیه در سال ۲۰۲۲ با عدم توافق هیئت منصفه به پایان رسید، قرار بود گیگز در جولای ۲۰۲۳ برای بار دوم محاکمه شود. اما پس از این‌که مدعیان هیچ مدرکی ارائه نکردند و پرونده را پس گرفتند، او از این اتهامات تبرئه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟