Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن ادامه دار بودن فروش بازیکنان برتر توسط این باشگاه را در سال‌های آینده رد نمی‌کند

مدیر ورزشی بایرلورکوزن فروش بازیکنان برتر را در آینده رد نمی‌کند و به باقی ماندن موسی دیابی در این باشگاه امیدوار است.

طرفداری | سیمون رولفس به عنوان مدیر ورزشی بایرلورکوزن جایگزین رودی فولر در این باشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت این مدیر ورزشی توانسته آدام هلوژک را به خدمت بگیرد و قرارداد‌های شیک و ویرتس را نیز تمدید کند. حال او در یک مصاحبه با اسکای در مورد برنامه‌های نقل و انتقالاتی لورکوزن در ادامه پنجره نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرده است.

پاتریک شیک و فلوریان ویرتس به تازگی قرارداد خود را تا سال 2027 با بایرلورکوزن تمدید کرده‌اند. رولفس در این‌باره گفت:

بازیکنانی مانند پاتریک شیک و فلوریان ویرتس به یک باشگاه با چشم اندازی خوب نیاز دارند و آن‌ها چنین چیزی را در بایرلورکوزن می‌‌بینند. این اساس تصمیمی است که گرفته‌اند. در غیر این صورت آن‌ها حاضر نمی‌شدند تا برای یک مدت طولانی به این باشگاه متعهد بمانند. می‌توانید که ببیند در اینجا اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن هستند و آن‌ها بخش مهمی از تیم ما در سال‌های آینده به حساب می‌آیند.

 سیمون رولفس در مورد ادامه دار بودن فروش بازیکنان برتر بایرلورکوزن در آینده، گفت:

 در آینده نیز بایرلورکوزن باید برخی از بازیکنان برتر خود را بفروشد. ما با فروش کای هاورتز درآمد بسیار خوبی به دست آوردیم و با استفاده از آن توانستیم تیم خود را تقویت کنیم و برای مثال پاتریک شیک را به خدمت گرفتیم. موضوع مهم این است که پایه‌ها و اساس باشگاه را تقویت کنیم.

 بایرلورکوزن در بازار نقل و انتقالات تاکنون چندان فعال نبوده است. آدام هلوژک از اسپارتاپراگ تنها خرید شیر‌ها تا اینجای کار بوده است. رولفس در مورد برنامه نقل و انتقالاتی لورکوزن در ادامه پنجره تابستانی، گفت:

 ما در موقعیت خوبی قرار داریم و پتانسیل رشد زیادی در تیم فعلی‌مان وجود دارد. تحول بزرگی رخ نخواهد داد اما ما همچنان قصد داریم تا بهینه سازی‌های بیش‌تری را انجام دهیم.

 در این تابستان گمانه زنی‌های زیادی در مورد احتمال بالای خروج موسی دیابی از بایرلورکوزن به وجود آمده‌ است. گفته می‌شود لورکوزن قصد دارد تا به همین خاطر میخائیل مودریک وینگر شاختار دونتسک را به خدمت بگیرد و حتی با او به توافق شخصی نیز رسیده‌اند اما مذاکرات سر مبلغ انتقال با این باشگاه اوکراینی همچنان ادامه دارد. با این حال رولفس نیز مانند جراردو سیونه سرمربی لورکوزن اعلام کرده که نسبت به ماندن دیابی در این باشگاه خوشبین است.

جراردو سیونه: موسی دیابی در لورکوزن می‌ماند

مدیر ورزشی لورکوزن در مورد وضعیت این بازیکن، گفت:

 من نسبت به موسی خوشبین هستیم. او فصل آینده نیز در اینجا بازی خواهد کرد. اما زمانی که باشگاه‌ها با پیشنهاد‌های مالی فوق العاده بالا به سراغ ما می‌آیند، ما مجبور می‌شویم که در مقطعی یکی از بازیکنان برتر‌مان را بفروشیم.

 

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه "کاپیتان" اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر ورزشی بایرلورکوزن بازیکنان برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد