Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این کارخانه در گذشته بازار فروش خوبی داشته است اما هم اکنون با مشکلاتی در زمینه‌های بانکی و مالیاتی رو به روست که باید در ستاد تسهیل پیگیری شود ولی ابتدا باید وضعیت حقوقی کارخانه مشخص شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قوچان، سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت  که صبح امروز در سفری یک‌ ساعته به قوچان پس از حضور در شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان و بازدید از چند واحد تولیدی در جریان روند مشکلات کارخانه دوچرخه‌سازی این شهرستان قرار گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  مجتمع آساک دوچرخ  با سرمایه‌گذاری زیاد در حال حاضر با 100 نفر در حال فعالیت است که این تعداد می‌تواند در گام‌های بعدی به 500 نفر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این کارخانه در گذشته بازار فروش خوبی داشته است اما هم اکنون با مشکلاتی در زمینه‌های بانکی و مالیاتی رو به روست که باید در ستاد تسهیل پیگیری شود ولی ابتدا باید وضعیت حقوقی کارخانه مشخص شود و مشکلات کارخانه در زمینه سرمایه گردش نیز از محل منابع پیش بینی شده در قانون بودجه و وزارت صنعت پیگیری خواهد شد.

ادبیات خودروسازی ایران برای 25 سال پیش است/ معاون وزیر صنعت: روند قیمت‌گذاری باید اصلاح شودوزیر صنعت: سمند و تیبا خواه ناخواه بی‌کیفیت تولید می‌شوند/ حرف سازمان استاندارد فصل‌الخطاب استمعاون وزیر صنعت: 1000کارگاه کوچک با هدف حمایت از کسب‌وکارهای خرد در کشور ایجاد می‌شود

فاطمی امین گفت: یکی از مشکلات شهرک صنعتی شماره 2 قوچان نبود پست مجزای برق  است؛ ساخت پست مجزای برق از سال گذشته آغاز شده است که برای بخشی از منابع، پیگیری لازم انجام خواهد شد تا با فراهم شدن زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاران اقبال بیشتری برای فعالیت در این شهرک داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در باره  راه‌اندازی مرکز تجاری تهران - عشق‌آباد نیز گفت: این مرکز یک واحد دولتی نبوده و شبیه شرکت‌های کسب‌ و کار است و طی چند ماه گذشته مجوز راه اندازی مراکز مشابهی با هشت کشور دیگر هم صادر شده تا این مراکز بتوانند خدمات کسب‌ و کار ایرانی همچون مشاوره حقوقی و بازاریابی را در آن کشورها ارائه دهند.شهرستان قوچان به‌عنوان یک شهر مرزی و نزدیک به عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان می‌تواند از این موضوع استفاده کند. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند

خانواده شهید نسیم افغانی پس از سالها پیگیری و بررسی ادعاهای متعدد، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی  خبرگزاری تسنیم، خانواده شهید نسیم افغانی پس از سالها پیگیری و بررسی ادعاهای متعدد، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و پس از بررسی و انجام تست دی ان ای از افراد مدعی، نسبیت خانوادگی آقای محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز گردید.

برادر شهید نسیم افغانی امروز با حضور در ستاد معراج شهدا در جریان احراز نسبیت برادری با شهید قرار گرفت.

خرداد سال 1399 بود که سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین طی یک ویدئو درخواست کرد هر کسی می تواند در شناسایی یک شهید افغانستانی دوران دفاع مقدس کمک کند.

او در این ویدئو گفته بود: در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس، اخیراً شهید والامقامی از اتباع کشور افغانستان به‌ نام «نسیم افغانی»، فرزند میرزا محمد، 31 ساله به شماره پلاک CG519_396 اعزامی از لشکر 5 نصر خراسان در منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص و شناسایی شده است. چرا که با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده، نشانی جدیدی از محل سکونت خانواده این شهید افغانستانی به دست نیامده است. خواهشمند است در صورت اطلاع از محل سکونت خانواده شهید در ایران یا افغانستان، مراتب را به کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح منعکس کنید.

برگزاری یادواره 470 شهید کارگر استان همدان + تصویر

حتی محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و سعید اوحدی، رئیس وقت بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در اطلاعیه ای تقاضا کردند تا اگر کسی اطلاعی از خانواده این شهید عزیز دارد اعلام کند. تنها اطلاع به دست آمده در مورد این شهید دفاع مقدس، عکس او از پرونده پرسنلی‌اش، تصاویر حضور در جبهه و مشخصات یگان اعزامی‌اش بود.

گفتنی است نسیم افغانی در زمان شهادت جمعی دسـته سه گروهان سه گردان سیف‌الله از تیپ امام جواد(ع) لشکر 5 نصر خراسان بود که فرمانده گردانش، شهید جواد آخوندی بود. پیکر شهید آخوندی همچنان مفقود است. جانشین گردان نسیم افغانی در زمان شهادت، شهید سید محمود هاشمی بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند