Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرنگار اروگوئه‌ای مدعی شد که تیم ملی این کشور در شهریور ماه یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی ایران برگزار خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدریکو بویسان خبرنگار ورزشی کشور اروگوئه در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که تیم ملی فوتبال این کشور در ماه سپتامبر در شهر وین اتریش دو بازی دوستانه مقابل تیم‌‌های ملی ایران و قطر برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای بویسان، تیم ملی اروگوئه روز 23 سپتامبر (یکم مهر) به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت و چهار روز بعد نیز با قطر میزبان جام جهانی 2022 مصاف خواهد داشت.

تیم ملی اروگوئه در گروه H جام جهانی 2022 با تیم‌‌های ملی پرتغال، غنا و کره جنوبی مصاف خواهد داشت و اولین بازی‌اش در این تورنمنت را سوم آذر برابر کره جنوبی انجام می‌دهد.

ادعای خبرنگار اروگوئه‌ای: فدراسیون فوتبال اروگوئه در حال تغییر برنامه برای انجام بازی دوستانه با ایران است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اروگوئه تیم ملی تیم ملی فوتبال اروگوئه تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد