Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@10:08:38 GMT

خاص ترین دختر فوتبالیست دنیا + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۴۷۵۳

خاص ترین دختر فوتبالیست دنیا + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، کارسون پیکوت به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که با وجود نقص عضو توانست برای تیم ملی زنان آمریکا به میدان برود و به بزرگترین آرزوی خود دست پیدا کند. او در جریان دیدار دوستانه برابر کلمبیا که با برتری دو بر صفر یانکی‌ها به پایان رسید، به میدان رفت.

پیکت ۲۸ ساله که بدون داشتن بخشی از بازوی دست چپ خود به دنیا آمد، از فوریه ۲۰۲۱ که از اورلاندو پراید جدا شد، برای تیم کارولینای شمالی در لیگ ملی فوتبال زنان (NWSL) بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکت به یکی از بهترین بازیکنان لیگ زنان آمریکا تبدیل شد و توانست در ترکیب منتخب فصل ۲۰۲۱ قرار گرفته و حتی کاندیدای کسب عنوان بهترین مدافع سال ۲۰۲۱ شد. دعوت به تیم بزرگسالان آمریکا، پاداش این فرم خوب پیکت بود.

پس از بازی تیم ملی زنان آمریکا و کلمبیا، پیکت به دنبال کنندگان توییتر خود گفت که این تجربه برای این ورزشکار ۲۸ ساله "رویایی به حقیقت پیوسته" بود.

ولاتکو آندونوسکی سرمربی تیم ملی زنان آمریکا درباره پیکت گفت: کارسون هفته گذشته در تمرینات ما بسیار خوب عمل کرد و با مدیریت دقایقی که برای امیلی فاکس داشتیم، احساس کردیم که کارسون جایگزین خوبی خواهد بود و من خوشحالم که او توانست به مدت ۹۰ دقیقه عملکرد خوبی داشته باشد.

پیکت امیدوار است از شرایطی که دارد برای حمایت از تفاوت اندام و آگاهی از دست دادن اندام استفاده کند. او در ماه آوریل در اینستاگرام خود نوشت: من مطمئنم که با نشان دادن بازویم راحت هستم و مشکلی بابت آن ندارم، اما می‌دانم که افراد زیادی در دنیا هستند که اینطور نیستند.

او نوشت: بیایید همه سعی کنیم خودمان را بدون توجه به ظاهرمان دوست داشته باشیم و بیایید همه بیش از هر چیز با یکدیگر مهربان باشیم. افراد مختلف هم نوع مردم من هستند. دنیا به آن نیاز بیشتری دارد.

پیکت در صحبت هایش گفت: امیدوارم هر کسی را که با تفاوت اندام خود دست و پنجه نرم می‌کند تشویق کنم که از شخصیت خود خجالت نکشد. من می‌خواهم مدافع افراد دیگری مثل خودم باشم و برای طولانی‌ترین زمان از شرایط خود به اندازه کافی خوب استفاده نکردم.

نکته جالب درباره پیکت این است که او چند سال پیش و در جریان یکی از دیدار‌های تیم سابقش اورلاندو پراید به کنار زمین آمد و با جوزف تید کودک یک ساله‌ای که به مانند او نقص عضو داشت، به گرمی استقبال کرد.

مادر این کودک در آن زمان گفت: زمانیکه جوزف با آرنجش به آرنج کارسون پیکت ضربه می‌زد، از خوشحالی فریاد می‌زد. او در تمام طول مسیر از استادیوم تا خانه به بازوی پیکت نگاه می‌کرد و قهقهه می‌زد چرا که می‌دانست دوستی مانند خودش دارد.

منبع: فرارو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زنان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم

مهارت های تماشایی یوهان کرایوف در دهه 70 میلادی را مشاهده می کنید.

دانلود (5.1MB)

دیگر خبرها

  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا