Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:22:19 GMT

نادال و ویمبلدونی که از همیشه نزدیک‌تر است!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۴۹۳۹

نادال و ویمبلدونی که از همیشه نزدیک‌تر است!

به گزارش "ورزش سه" عصر دیروز، رافائل نادال اسپانیایی به مصاف ریچارد برانکیس رفت تا برای صعود به دور سوم رقابت‌ها در زمین مرکزی ویمبلدون راکت به دست بگیرد.
رافا مطابق انتظارات کار سختی برابر حریف نسبتا کوتاه‌قامت خودش نداشت و ست اول را ۴-۶ به نفع خودش تمام کرد.
با وجود عقب افتادن در ست دوم، باز هم این ماتادور بود که به بازی برگشت و در نهایت با نتیجه مشابه ست نخست، پیروز این ست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ست سوم اما تنیسور لیتوانیایی بهتر کار کرد و این بار او با نتیجه ۴-۶ نادال را مغلوب کرد.
در ست چهارم بازی رافائل نادال بار دیگر به فرم ایده‌آل خودش رسید و بعد از بریک گیم سرو حریف در ابتدای ست، کار راحتی تا پایان داشت و با برتری ۳-۶ در این ست، در مجموع با نتیجه ۱-۳ حریفش را شکست داد و راهی دور سوم قدیمی‌ترین گرنداسلم تنیس شد.


رافا که با کناره‌گیری برتینی به دلیل کووید شانس بیشتری برای حضور در مراحل بالای این تورنمنت به دست آورده، در مرحله بعد باید به مصاف لورنزو سونگو ایتالیایی برود.
بعد از شکست در نیمه‌نهایی ویمبلدون ۲۰۱۸ برابر جوکوویچ و ۲۰۱۹ برابر فدرر، رافا در سال ۲۰۲۰ به دلیل آسیب‌دیدگی در این مسابقات شرکت نکرد و شاهد سه قهرمانی متوالی جوکوویچ بود اما به نظر می‌رسد با کمرنگ‌تر شدن مصدومیت مادرزادی او در مچ پایش در این مقطع از فصل، نادال با آمادگی بالایی به این مسابقات پا گذاشته و می‌تواند امیدوارتر از سالهای گذشته به حضور در دیدار فینال بیندیشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد